Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNový písmáček !
14. 01. 2003
5
0
3756
Autor
rainman
Na vědomí všem se dává, že od včerejška se řady písmáků opět rozrostly. Šťastnou maminkou je písmačka Helianthea, miminko se jmenuje Kateřina a má 2,97 kg a 49 cm. Tož vítej, Kačko !!!
Juj to je krásný úplně mi to zvedlo náladu
všechnooooooo ale všechnooo nejlepšííí
mamulce i mimulce
:o)
paranormality
18. 01. 2003
neboj, ona to dožene a pak bude krásná po mamince...vlastně to už je teď...
Taxe nám ty řady autorů rozrůstají a brzo budou přispívat ke zkvalitnění děl.
Ticha_duse
16. 01. 2003Monty_Python
15. 01. 2003
ááá, další Kačenka mezi námi .... to musí být krásné dítě :)))
ať roste! :)
Monty_Python
15. 01. 2003
:D
...dokelu, mám to ja ale šťastie, že žijem:)
nech z toho dievčiska vyrastie veľký človek alebo taký, aký bude ona sama chcieť:)
denis
Hm.... tak si tady můžem pomalu zavést i kategorii Narození Písmáka :o)))))))
kolik písmáckých dětí bylo narozeno (a oznámeno) v posledním měsíci?
Ale i tak se přidávám ke gratulacím :o)
:o)))
************************************************************************************************************
poznám tú radosť a preto obom dámam želám veľa zdravia, správny kus šťastia no a aby stále mali radosť! :-)
I já připojuji gratulaci, věčně diskutujícímu otci a asi velmi štastné mamince.:-) Ať se tomu človíčkovi dobře žije.
Já to dokonale pomotala, ten věčně diskutující otec patřil S.Vašinovi..-))) Ale i tak ...ať se všem človíčkům na našem světě vede krásně.:-)
gratulujůůů :-))
Písmák je velice plodné prostředí .-)
konečně taky nějaká ženská se narodila :-)
Ať Helianthee Kulíšek Kačenka pěkně roste !
Pomerančová
14. 01. 2003
Cheche, těch mrňat je poslední dobou, hlavně aby Olda nezavedl nějaká kritéria jako TENTO MĚSÍC TI ZBÝVÁ 5 DĚTÍ DO SEZNAMU ;o)))))))))))))
Blbnu, užijte si to ;o)
m.