Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChjo
15. 01. 2003
17
3
4760
Autor
halivera
Hlavou mi prolézá zhoubná myšlenka,
nosem dovnitř, uchem ven.
Občas se nadechnu pusou a je po ní.
Zhluboka dýchat.. výdech..
A už je tu zas.
Tentokrát mi tlačí oči z důlků
a chce mermomocí zůstat na půl cesty,
tak jako všechny ostatní.. spásné.
3 názory
A nechce, potvůrka, ven. Ne a ne! A tak by ji člověk potřeboval!
Ale ona vyleze - až už ji nebudeš potřebovat. Tak jako ta vtipná odpověď šéfovi, co Tě napadne až když už jsi za dveřmi.
Tak už to bývá.
P.S. Němci tomu říkají "Treppenwitz", čili vtip, co jednoho napadne, až když už je na schodech.
až jednou k podzimu
naši hlavou
proletí havrani ...
-t-
/sem zapoměl ... /
To do Tebe lez dozajista dybbuk, ... ale v tom letu mu někam zašantročili cestovní zavazadla, tak nevěda kam se dřív obrátit, zmítal se v krajině mezi Eustachovou trubicí a nosní přepážkou :)
ze by povzdech ? jako by mi ale neco rikalo, ze to hlavni tu neni ve zhoubnosti nebo spasitelnosti tech kterych myslenek. spis v tom, ze hlavou se toho honi mraky ale ... to vahani ... vahani ... vahani ... zustava pak stale jen pri chaosu myslenek.
(muj pocit - jiste nespravny )))
ale zajimave. G
jiko.. mno.. stli ti přijde to co psal Byst3k viz výše jako záchodová historkla.. tak ju.
zcela vážně nikdy nemyslím ;o) ju.. mohly by uškodit, ale troufám si říct, že dokážu dát i mnohem víc toho milého.. k vyzvednutí osobně :o)
ovšem to by pak znamenalo, že všechno, co se ze sebe dostáváš jsou jenom špatné věci. jak říkáš zhoubné, které je potřeba dostat ven. a nemyslíš, že ty zhoubné věci uškodí ostatním?
:-) neber to vážně, to bylo jen zamyšlení jaké obvykle člověk vymyslí kolem půl druhé v noci :-) pokud ale dostáváš ven jen to špatné a zhoubné, rád bych viděl to co zbylo :-))
nikdá jsem se nařadila mezi nikoho.. natož autory.. to je jen potřeba to dostat ven.. všechno zhoubné. o to víc, když je to reálné. ale díky za tvůj čas i tvoje písmenka :o)
T yjsi výmluvný autor!!!!!! jsem nadšena.. souhlasím s Krelem.. fajn konec.. :o) *t
chtela jsem k tomu napsat svuj komentar..ale..myslenky se mi honily hlavou..jedna pres druhou..padaly by ze mne same hlouposti...nespasne..
ali :-))