Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBudoucnost
15. 01. 2003
3
0
2055
Autor
Sonor
Zelený maso
propadlé tváře
Tvůj čas se nachýlil
propadneš zkáze
rakev je studená
Tvý tělo taky
červi se slejzají
mají hlad
první se zahryznul
do Tvýho těla
kouše si cestičku
zkrze tvý střeva
další ho sledují
žerou tvý maso
mlaskaj jak prasata
stojí to za to
srdeční sval
a jeho chlopně
všechno se poddalo
drtivé hnilobě
sežranej červama
dva metry v zemi
šílená představa
realitu mění
Já si myslím, že tohle je spíš námět pro hudební invenci Doudy K. On je sice ta nastávající hvězda zábav, ale třeba by se uvolil. Nebo.. ne?
hakime hakime já to s tím kompem moc neumím ale jestli to chceš někdy slyšet zhudebněný tak se obrat' na ALADARA. za tip dik moc lidí tu není co by tomuhle vyjádření rozuměli
tahle stojí za prd i po technický stránce... ale musím se tě aspoň v něčem zastat...
Nyx: 3 metry je blbost, 2 úplně stačej... nevím, jestli jsi někdy nějakej kopal... já jo...
Blaznivkaaa
17. 01. 2003
Death metal bych vymetl, protože vymetá mozky. Slova tk standartně kýčově trapný, nudný. No nemám rád metal.
První sloka dobrá rytmicky, ale ty ostatní - to už ti došel dech, ne? A cizí slova jsou zrádná. Například závěr: Jestli chceš mít rytmicky pasující obkročný rým (což chceš), tak tě oklamala realita. Verš: "realitu mění" je o slabiku delší než "Dva metry v zemi", i když to je vizuálně kratší. Atd.
vyloženě dekadentní hnus :-)); na konci ti trochu ulítlo ohledně veršování ... zařazuju do klubu
Astalavista
16. 01. 2003
Jo death metal ... tak to jsem typovala správně .... jeden z mnoha podobných textů ...
Rytmus moc nedržíš (ale to by ani tak nevadilo).. měníš spisovný výrazy s nespisovnejma, a to je podle mě tak nějak vykolejující... já sem si v tom prostě nic nenašla...