Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seJen taková
16. 01. 2003
15
0
2965
Autor
Seregil
Čtením se probouzím.
Tma odchází.
Sny s ní.
Skutečnost mluví jak zjara květ.
Stojí za to.
Žít.
E e, tak tohle mi přijde takové nedotažené. Soráč.
To s tím jarem mi přijde až moc často používané. Nevím je to takové celkově pro mě nedolazené.
E e, tak tohle mi přijde takové nedotažené. Soráč.
To s tím jarem mi přijde až moc často používané. Nevím je to takové celkově pro mě nedolazené.
Swedish_Nigg
09. 01. 2004
Tak to je v háji. Ale abyste věděli, tak já sem si teď pořídilo černou kápi, a nikdo mě nepozná... haháá :o))
.. :o))) , jak ty to děláš... :o)))
Co vás pořád bere, že musim bejt tak děsně malý? Ne, že bych nebylo, ale nečekalo sem, že budu tak čitelný..
No teda, jak to ten Drownedgod dělá, že vždycky se umí tak krásně a výstižně vyjádřit. Mně teda dochází dech, protože bych si to jenom myslelo, a řeklo ňákou hovadinu, ..jako obvykle,...ach jo. Jenomže říct, ..viz Drownedgod, je zase blbý ne? Chci taky říct něco od sebe, nějak zhodnotit po svém, (kdyby mi ale lidi nebrali slova z pusy, že?)
Kouzelný vyjádření pocitů po dočtení knížky, ..i když jak který nejspíš, ..no určitě, takovýho toho , že když se člověk, vyčerpán, podívá z oknatak, ač vidí prachobyčejnou realitu je stále ve světě myšlenek(ovlivněných světem knihy, a tím myšlenek autora) , ..Samozřejmé prorpojení dvou realit, ..a nebo snů. Ach jo, proč mám pocit, že pořád opakuju?
moc mě tonezaujalo, čekala jsem po prologu něco málo z knížky nebo tak...
Drownedgod
18. 01. 2003Drownedgod
17. 01. 2003
Pátá hora mi přišla moc drastická, pořád se k sobě měli, pak umřela, jestli si to dobře pamatuju... Je to pár let, tak šest, co jsem to četla. Báseňka tichá, moc se mi líbí tvá stručnost, ty jednoslovné věty, co mluví tisíci souvětími.
Díky Ciri. Předtím jsem ještě četl U řeky Piedra jsem usedla a plakala a Alchymistu - každá se mi líbila svým způsobem, ale Pátá hora se mi líbila asi nejvíc, nějak duchovně jsem to procítil asi nejvíc...
to jo, duchovnem se to tam jen hemží :o) Na duchovno je zas dobrá taková Elizabeth Haich..
Navždy_Tvůj
16. 01. 2003Navždy_Tvůj
16. 01. 2003
zacatek se mi moc libi, konec trochu ohrany, ale pravda i ohrana zustane pravdou... takze TIP