Je to kraaasne obycejne a moc se v tom nachazim :-))
Netřeba v tom nic hledat jsou to vlastně primitivní texty, jen záchyt dění, jsem si toho vědom, ale pokud Tě to potěšilo, tak
jsem šťasten:o)
Jenda
Quinn:Má to být báseň, ještě to graficky upravím:o)
Díky!
JB
Ale seš ji jistej, že je to báseň lyrická nerýmovaná?
Jinak se mi to líbí, hezké obraty ... *
( Ale atmosféra je studená, lepší je to provoněný jaro...provoněný už tak trochu létem :o) )
tak o tomhle jsem vždy jen snila, nějak se nepovedlo......*t*
To přijde, za chvíli je tu duben_:o)
Díky Jenda Bass
musím dát tip* už jen kvůli tomu,že i já jezdím ráda do dálek s batohem na zádech:o) hrozně hezky navozená atmosféra plná slunečního chladného dne.. líbí se mi to..
Vís Johnie, fakt to na me zapusobilo... já nevím, pomerne silným dojmem naprosto konkrétní predstvy i pocitu. Doopravdy líbí.***.
tak to mne těší:o)
Díky forde:o)
JB
Oj, díky clovrdíkůůůůůů!
JB
moc pěkná momentka, suprová nálada, taky mám tohle rád .. TIP za navození příjemna :-)
Poslední řádek to vůbec nekazí...
tip
Hurá Carrie máš to u mě:o)
Díky JB
...Ačkoliv je brzy, odcházím opět pozdě...
Tím jsem myslel, že je sice brzy ráno, ale já odcházím pozdě, vzhledem k tomu kde mám kdy býti:o)
Ale to Ti jistě nemuším vysvétlovat.
JB
já jen, že se mi to líbí :o)
Tak to su ráááááááád:o)
Tíky mots:o)
JB
Za travu pokaslanou jinovatkou *
Až na to pivo pěkný... tip
Díky:o)
Narvah: ona ta tráva fakt tak vypadala:o)
Voda: ale s tím pivem to už dnes není tak aktuální:o)Už na to moc nejsem:o)
JB
Jak já říkám - skvělostné. Umí to vyvolat ten prima dojem, já bych ho takhle dobře nepopsal. Poslední řádek ti to bohužel dost kazí, ale stejně TIP
Na přání už (Tebe) druhého to změním a bude to jen tence vidět:o)
JB
no vidíš, a já už dlouho nejed a ty mi tady básníš o bubla...
no. radši dám tip, ať ty vůně nemusím čichat dál
:)
**
hezký
hmm....ale já hlodavce ne-e, myšoidní tvory tak leda na mazlení, ale né na papů........ Ale jahodovou bublaninu bych si dala ňááám *p* ...... nebyl by kousilínek?? ;)
souhlasim s Konstantinidisovou
jůůů, to je krásnýý!
Úplně to slunýško vidím, jak se vám courá po bytě, na koberec drobí drobečky z bublaniny ... a nakonec si dýchá na prokřehlé tlapky .......... moc moc pěkňoučkej obrázek takhle poránu ;)
BTW: jahodovou bublaninu jsem jakživo nejedla. Mňaam, ta musí bejt dobrá. Akiko jedno, si mi udělalo chutě. Necháš mi příště taky kousilínek?
*o*
Jéé, sorry, Johníčkůů, já Tě oslovila Akiko, ale nepletu si vás :o)), já vím, kterej ste kterej :o))...páč jsem, při tom myslela na to, esli ste tu bublaninu snídali obá a esli jste dali ochutnat taky Hérunce :o))... ale ona by, potvůrka, radši myšku, což?!
Kandelabr: Pivo bude:o)
JASAN: Rád věřím:o)
alina: Kdepak Hérunka a bublanina:o) Ta jen vodu a hlodavce:o)
kalais: Dík za upřímnost, máš úplnou pravdu, ono žádná moje dílk nejsou světaborná, jso to jen sdělení dojmů a prožitků z určité situace či události:o)
Děkuju všem!
Johnie Bass
docela - některý obraty jsou velmi pěkný :) třeba tráva pokašlaná jinovatkou..a tak.Celkovej dojem..na tip bude :) něco mi to dalo :)) *
fajn momentka jako obvykle. romantika i nostalgie v přiměřené dávce. taky už se těším...tip
(a s tím pivem to už taky musíme nějak vyřešit :)