Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCti otce svého
Autor
Josefk
Když byly jejich děti malé, jezdívali s nimi na dovolenou do hotelu Boboty ve Vrátné dolině. Zvláště se tam líbilo malému synkovi. Dvojlůžkové pokoje byly totiž tak úzké, že připomínaly kajuty na lodi a tak slibovaly dobrodružství. Z jedné postele do druhé byl jen skok. Ten týden spávali odděleně, na pokojích se zachovával přísně pánský - dámský režim, druhé pohlaví mělo vstup povolen jenom během dne. Jednoho rána se synek probudil s prvními slunečními paprsky a zatoužil po peřině svého snícího otce. Vklouznul pod peřinu i hlavou a protože bylo už světlo, zažil... překvapení. Stal se mimoděk svědkem erekce. Byl to pro něj zážitek neobvyklý, ale taky nepochopitelný. Protože nechápal, otec ho lehce nachytal na mužské tajemství a docílil tak toho, že se o události nehovořilo. Až po letech učilnil syn vlastní zkušenost, vzpomněl si na svůj zapadený zážitek a pochopil. A v dospělosti už to mužské tajemství neudržel. Při jedné slavnostní příležitosti je svěřil celé rodině. Byla to tenkrát pro otce moc příjemná chvíle. Od té doby, když se chce rodina zasmát a pobavit, stačí říct jedno kouzelné slůvko. Boboty.