Češtinář Tvůj pravdu děl mník má radost ze Tvých děl do klávesy ploutví rýp kliknul myší - a máš tip!
Veselý začátek psaní... Jen se teď trochu stydím - já byla hrozně ráda, když učitelka ty moje dílka četla před třídou. No nic.
A jináč v Chlumu to, koukám, žije, když tam dřepíš do rána do čtyř v hospodě.. :)
Já jezdím ke Staňkovskému rybníku na tábor... Ani nevíš, jak ti to bydlení venku závidím. Já jsem z Prahy a mám z toho pěkné obsese. To jsou, koukám, zase informace, co? Měj se pěkně.
*
No tak tě musím zklamat, na fotky si nevzpomínám. I když z hospody u Klimasů si těžko někdo může pamatovat detaily :-o
Nejlepší je to tam okolo čtvrtý hodiny ráno, sednout si se střízlivým panem vrchním a štamgastem, co tam zbyl poslední. Já jsem ve stavu tak někde mezi těma dvěma a je skvělý je poslouchat. Super debaty o životě! :) A očka se klíží...
tak až tam někdy zavítáš, tak se koukni :-)))
:-)) tak to je pěkně napsaný :-)) .. tak tomu opravdu bylo ? :-)) TIP za milý počtení :-)
clovrdik: Bylo to tak, s trochou nadsázky. :-)
koukám do tvýho infa ... ty seš z Chlumu u Třeboně ? :-)) tak už tím seš mi sympatická, protože každej rok už po já nevím kolikátý tam trávím tejden dovolenou :-))); a letos se tam chystám zas, 18.července (pokud se nic nepokazí :-) );
Jé, tak to se asi uvidíme. Ségra bude určitě na vrátnici na plavárně a pro mě se někde pobliž snad taky brigáda najde!
Chlum je prostě takový klidný městečko, kde se v životě nic nestane, dokonce ani záplavy. Je tu hezky, ale věř mi, nechtěl bys tu žít celej rok.
na který plavárně ? já vždycky jezdím pod stan do kempu "Hejtman Jih" :-)) to bychom tam mohli třeba udělat nějaký čtení :-)); no, ještě se dohodněme :-); rozhodně beru v potaz, že v mým oblíbeným Chlumu bydlí Písmačka :-)
Hejtman Jih je ta větší plavárna, určitě znáš betonový skokánky. Já mám zase radost, že někdo Chlum zná.
jasně že je znám :-)); no abych ho neznal, už jsem tam byl minimálně 13x; hele, to znáš na náměstí hospodu u Klimasů, viď ? :-)); zajímalo by mě, jestli tam pověsili na zeď noční fotky toho kostela a tý hospody; mělo by to tam bejt - s popiskem, že fotky dělal Standa Jakoubek (to jsem já) a počítačově upravil Jarda Veverka (to je kolega) :-))
Jen piš... máš talent.... a tohle je jen vysvětlení... to mi sedí... :-))
Binna: To si jenom trénuju svý obscese. Skoro vždycky píšu o nějaký zrůdičce.
Jeeeeee, tak to muzes napsat o mne!!! :-PPP Mno nic... ;)
tak to já za míň, jak za 3 piva žádnou básničku nenapíšu :o)
ovšem tohle je napsaný na úrovni opravdu vysoký autoškoly... místama se to i blíží k pilotáži... takže tip :o)
Jinny, je to super. Tak se mi zda, ze ke psani jsme meli velmi podobnou motivaci. A dokonce i v te skole to bylo obdobne... :-).
a nejshorsi na tom je, ze stale se najdou mladsi a mladsi "smradci", kteri pisou lip nez ja.... sakra.... :-D ***
Díky za pochvaly, byla to jenom taková rychlovka.
Mikey: A soudím, že stejně jako mně ti bylo trapný, když tě před třídou tak chválili.
"Nejlepší čtvrtletní práci napsala..." A otrávený mumlání kolektivu.
příjemné vzpomínání na úsvit psaní :)
vůbec největší peklo bylo číst před tabulí!! br, z toho mám traumata doted (nezapomenu na to jak jsme psali charakteristiku oblíbené literární postavy. psal jsem drákulu a musel to pak číst před celou třídou. učitelka byla nadšená :))
No, este dodatek. Rano jsem si Jinny precetla ty Tvoje "modry lucernicky". To bylo nekdy o pul devate. Ted je pul ctvrte odpoledne a ja ty svetylka porad vidim pred sebou! Jak mam takhle pracovat?? Brrr.. dost sugestivni. jdu si precist vsecko...
to se mi líbilo :-)
já jako malá chtěla být spisovatelkou, tak jsem si řekla, že budu nejdřív překladatelkou, abych získala nějaký zkušenosti...
a to psaní mě pak pustilo :-)))
bojím se totiž, že moje největší zábava - čtení - by mě pak už tak nebavila, že bych se na knížky pak dívala z hlediska psaní a už bych si to tak neužívala... :-)
Pokud by vznikly nějaký dohady: Ano, opravdu píšu ráda, baví mě to a nikdy už psát nepřestanu, i kdybych se tím neživila.
Á propos: psát ze zištných důvodů stejně nefunguje, jak je vidět třeba na Harlequinech. Ty písemný dárečky byly většinou krátký povídečky, co jsem každej den v hlavě piplala k obrazu svému.
sem piš ze zištných důvodů co nejvíc, protože já Ti budu psát pochvalné kritiky, jako je tato! :)
*
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Nahoru
|