Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekrocení koní
Autor
Josefk
Řidič automobilu byl již značně rozrušen. Netrpělivě čekal, až se řidič motocyklu jedoucího před ním konečně rozhodne, na kterou stranu odbočí. Spolujezdkyně na motocyklu neustále elegantně upažovala rukou, střídavě na obě strany. Provoz na pozemní komunikaci za ní jí byl úplně fuk.
Upozorňovala svého manžela sedícího před ní na zajímavosti kolem.
Otec mého kamaráda přišel u Stalingradu o pravé oko. Když jsem s ním jel na motocyklu, měl jsem neustále dojem, že odbočujeme. Měl totiž hlavu stále mírně natočenou doprava.
Polosedě stáli na jedné noze, nasazovali si přilby a chystali se právě odjet na skútru Manet. Řidič v poklidu otočil startovacím klíčkem, vtom se mu skútr vyškubnul z rukou a vyrazil zpod jejich nohou pryč.
Asi by se mělo raději startovat s vyřazenou rychlostí.
Na náměstí v Míšni zamotali pěkně hlavu sobě i mnohým přihlížejícím. Nasedli na skútr, řidič nastartoval. Vyrazili. Zběsile, dokolečka, dokola, až upadli. Před rozjezdem by se měl raději odemknout zámek řízení.