Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sepravda?
29. 01. 2003
3
0
701
Autor
Petruska
Jak vlaštovky všichni kroužíme kolem pravdy a kloveme jí do očí, v domění štěstí. Jak můry jdeme za světlem, za sebou necháváme tmu a nevíme kam dál. Jen vpřed, víc nevidíme a je nám to fuk. Jdem jak slepí koně, jak krtek v zemi jdem a ptáme se kam. Kdo nám svítí na cestu? Kdo nám hází klacky pod nohy, když ne my sami? Chceme se lyšit a přitom jsme stejní. Všichni STEJNÍ. Hledáme a nalézáme co nechcem, víme a chceme vědět nesmyslně mnoho zbytečných věcí. Sníme a ztrácíme pevnou půdu pod nohoama, v záři světla se ztrácíme v dáli a měníme se v ptáky. Kroužíme a tiše křídly máváme, víříme vzduch a pochyby lidí, jejich snů a dnů strávených hledáním nenalezené pravdy. A jak ptáci smai hledáme, už ne pravdu, už ne lásku a pohlazení, sílu, snad pokoření, chválu a políbení ... a hlavně.. hlavně zapomnění. Zapomnění bolestných slov, zapomnění minulých skutků, špatných vloh. Zapomění lidí. Teď už jen mávat perutěmi a sálat radostí, jen milovat a žít a nich nehledat - a chít - chtít....
Moc se mi to líbí. Cítím to jako opravdový "výkřik do tmy". Občas to každý musí udělat... vykřičet se...
Omlouvam se za ty překlepy...spechala jsem..:/ a diky za kritiku.. je to mineno jako prechodny stav mysli..jako "vykrik do tmy" ...