Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO lásce ...
29. 01. 2003
15
0
3124
Autor
Seregil
Láska je jako úsměv
a štěstí přichází s ním.
tak to jo
to gratuluju :)
Tak to ti přeju aby ti ten úsměv dlouho vydržel a až tě budou bolet mimické svaly :) překonej to a směj se dál.
Swedish_Nigg
09. 01. 2004
donutilo mě to hledat různé významy těch pár slov. .. a je to tak..máš pravdu.
Já mám lásku spojenou právě s těmi výkyvy. Pocity štěstí a neštěstí. Buď si vyjedeš výtahem až na střechu a koukáš na tu nádheru, nebo se to utrhne a řítíš se dolů.
Drownedgod
13. 02. 2003kastelán_50
31. 01. 2003
Láska je jako Úsměv... velmi příjemná myšlenka, neboť také... Úsměv je jako Láska... Tip
A ještě jakýs měl prarodiče, jak moc velkou touhu po lásce vlastně máš, jaký typy se ti líběj, jestli si to vůbec zasloužíš...
To je pravda, moc i sláva na zašlým stříbrným podnosu, kterej se ti komíhá v rukou a každý okamžik ti může spadnout.
Teda řek bych, že sem to pochopil správně nebo vůbec ne a budu holt na tý zrezivělý koleji ještě nějakou tu chvíli, hauptsache se snažím...
ale vždycky to není jenom štěstí :-)
a dlouhotrvající "láska" mi přijde spíš jako závan/náznak úsměvu - ale nevyprchávající...
Shammann: zasloužíš? myslím, že i lidi, který si to "nezasloužej" má někdo rád (co třeba ženský, který se zamilovávaj do mnohonásobnejch vrahů, co seděj za mřížema?)
Kdysi jsem si někde opsala básničku, která se mi moc líbí:
Lidské srdce
(napsal Jang Č´- wen)
Vysoko v horách Nan-šan
Ledová hora stojí
Hluboko v srdci ukryté
Teple se srdce chvěje
Netuší kdyby chtělo
Horu že rozehřeje
A to je málo. A je toho moc. aj
........a já bych takovou šťastnou lásku nechtělo. protože nemám rádo štěstí