Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKdyž usnu
02. 02. 2003
4
0
1173
Autor
lovi
Když usnu
snad už se nevzbudím
Když usnu
někdo mě zas probudí
Když usnu
tak už jen černá zem
Když usnu
přikrytá poklopem
Když usnu doufám že je to naposledy,
když usnu doufám, že už nevstanu,
snad pro ty v srdci ledy,
snad spící navždy zůstanu...
No a kritika..snad jen to pozitivní třebaže tomu chybí takový prozaický závěr....ale je to poezie tak na co nějaké závěry, že???
Charlotte_468
12. 08. 2003
Torolfita: pochopitelně proti kritice nic nemám. Jen houšť!!! Hold asi nejsem životním optimistou a tohle bylo napsaný jen o náladě. Díky Ti a Tobě taky hodně spánku, toho není nikdy dost.
Torolfita: Díky. Spánek je fakt super a vůbec nic proti němu nemám a ani tady to tak myšleno nebylo.
Jinak díky všem.
Jasně, já to beru. Jen mi to z počátku přišlo až moc šerý. Kamarádi mi říkají (ale jen občas :-) "hubo nevymáchaná", protože řeknu na rovinu, co si myslím. Nejhorší na kritikách (nebo nejlepší?) je, že si každý o Tvém nebo jiném díle, udělá svou recenzi. Ale tak by to mělo být. Obohacuje to. Psaní zdar, hodně námětů a spánku :-)
Když usnu
budu jak dítě spát.
Když usnu
nechám si něco zdát.
Když usnu
přijde i krásný sen.
Když usnu . . .
vstanu, je nový den.
Ne všechno by se v životě mělo brát pesimisticky. Uznávám, život je někdy pes, ale spánek je jedna z nejhezčích věcí, co znám.
Když vstanu, láskou se rozhořím.
Když vstanu, tak radostí já planu,
že je tu nový den.
Snad bude krásný, jako sen.
Líbí se mi to moc: i to doplnění od Torolfita.