Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seParte
03. 02. 2003
6
0
1785
Autor
sunnyangel
"Neodcházím, jdu pouze napřed! "
"Ten, co tak prchal před smrtí, klid duše své nalezl až v ní."
Za první T. Jinak to vyplavilo mou starou myšlenku, že když za dveřmi čeká smrt, stávám se zdvořilým a vždycky dám někomu přednost. Asi bych to měl hodit o svých čtyř oblíbených řádků...
Severkanova
31. 03. 2003Severkanova
29. 03. 2003sunnyangel
29. 03. 2003Aqva_Silentia
23. 03. 2003
jsem pro, ze bychom si meli vymyslet kazdy sam sve parte, nez tam pujdeme...asi by to bylo zajimave... tip*
sunnyangel
05. 02. 2003
já si za to můžu asi sama, čtu pořád nějaký detektivky :-)
a život mám relativně klidnej (nestěžuju si), takže si to pak dovybiju ve snech (někdy) ;-)
ten první se mi líbí
že má kámoška ale zvláštní zálibu... ;-)
teda, to mi ale připomnělo, že jsem měla dneska hroznej sen (doufám, že to není předzvěst ničeho...) - zdálo se mi, že jsem držela v náručí někoho zraněného a někdo volal mobilem a ten raněný ho chtěl za každou cenu k uchu - řekl do mobilu vroucně miluju tě! a potom mi v rukách úplně zvadnul a byl hned studenější a já začala řvát "On to věděl! On to věděl!" (= že umře) - a je mi z toho dnes po ránu pěkně zle (kdo se má taky při něčem takovým vyspat...)
tak mi držte palce, aby se nikomu nic nestalo...
a mějte se všichni fajn!!!
Suprhobby! Mno, a co třeba reklamní slogan krematoria:
You'll kill'em, we'll grill'em.
W.*
Neuveritelne..smutne a presto vtipne tema...ten prvni je vazne o tridu lepsi...*