Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO lásce.
04. 02. 2003
2
0
993
Autor
kminnek
Láska přichází v podobě poupěte růže které rozkvétá jak tvá krása co vplouvá rosou ranního rozbřesku. připomíná mi vlahý vánek co přichází v jitřním dešti kdy kapky lásky se strácí v modrých kalužích. Ještě před chvílí obloha plná hvězd a ted déšt splachuje prach z cest které vedou k mé duši. Trest za mé hříchy co vykoupí ten déšt snad zachrání mě tvá vůně celé bohatství. Potají ale stále ač s malou nadějí věřím svým snům co jsou uvnitř mě. Dovol mi zahlédnout tvůj úsměv který se snesl z tvých rtů v podobě květu růže co zachytil se na tvých nadrech. Těm nadrům posílám polibek než se jich budu smět dotknout. Víčka zavírají brány sen mě zve na dalekou cestu a snad v té záplavě snů se ti někam neztratim. V tom nekonečném bludišti zavřených víček. Já na tvůj krk dávám malý klíček od své touhy té nekonečné brány vášně co mizí ve vlahém vánku v kapkách co ztrácí se v modrých kalužích. Otvíráš mou bránu rozkoše. Dovol mi políbit to místo kde trnitý stonek se dotýká jezera lásky s malým ostrůvkem radosti kam půjdu za tebou. Trn z růže tě píchl a malá kapička krve vytéká z tvého ostrova v jezeře. Dovoluješ mým rtům aby ji zachytili mé polibky. Utišuji tu rozbouřenou hladinu.