Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seO nohách.
04. 02. 2003
1
0
1080
Autor
kminnek
Posílám pohlazení a polibky na tvou ranní tvář pak tvoji nádhernou obnaženou nohu bosou pohladím s jitřní rosou a dlouze políbím. Tvá noha vylézá se zajetí peřiny ta chvíle se počítá na krátké vteřiny ta peřina skrývá jejich krásu co vychází z Tvého pasu. Když peřina odkryje jejich půvaby tu krásu tvých nohou přiblížím k nim ret slíbám jejich krásu obou. Šeptej to rtům mým když chtějí tvé obě nohy líbat šeptej to stále ústům mým at tvé nohy stále líbat smím. Líbám paty chodidla celé tvé nohy jen mi neříkej,že tě to bolí. Já líbám tvé špičky voní jak květní kalíšky ta tvá bosá chodidla když kráčejí trávou mým očím brání svodidla já musím se dívat stranou. Jejich vůně jak nových jar tvé nohy mají nádherný tvar něha tvých nohou hebká je když mě tvé nohy hladí. Já lehce je políbím at nesetřu rosu obě dlouze políbím šimrám špičkou nosu. Klečím u tvých nohou na zemi já pohladím je obě svými dlaněmi krev v nohách ti teče do tepen jsem jejch krásou zcela oslepen jsou obě součástí tvé krásy po mém těle kráčela jsi sen se mi zdá. Tvá krása nohou mě vábí jen lehounce je líbám aby dotkly se jen mé rty snadno se přimějí k polibkům tvých nohou bosých nepřikrytých. Mé rty razítkují tvé nohy které jsou čisté jak pramen vody co tančí v zahradním trávníku já líbám i důlek na břichu. Líbám bulky tvých kotníků. Jsou nádherné i ty celá ve spánku v záplavě ranních červánků rosa na tvé nohy padá z výšky já stírám ji z květu pampelišky. Tvou hezkou nohu obě líbat něžně je obě hladit milovat tebe to bych chtěl já tvůj básník.