Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSkinheads (1000%rebel)
05. 02. 2003
1
0
1403
Autor
Skinhead_poeta
Skinheads
Vyrostli jsme v ulicích s vysokými domy
V betonový džungli, conahrazuje stromy
Dělnická třída se stala naším symbolem
A ulice města zase našim domovem
Oi! Oi! - to je naše cesta
Skinheads - jsme rytíři města
Oi! Oi! To je naše víra
Skinheads - nezkrotná je síla
My jsme ti rebelové, co nebojej se rvačky
Nejsme žádný politici a podobný sračky
Každej z nás za svoji pravdu bojuje
Pouliční rodina ta nás všechny spojuje
Oi! Oi! - to je naše cesta
Skinheads - jsme rytíři města
Oi! Oi! To je naše víra
Skinheads - nezkrotná je síla
Vyrostli jsme v ulicích s vysokými domy
V betonový džungli, conahrazuje stromy
Dělnická třída se stala naším symbolem
A ulice města zase našim domovem
Oi! Oi! - to je naše cesta
Skinheads - jsme rytíři města
Oi! Oi! To je naše víra
Skinheads - nezkrotná je síla
My jsme ti rebelové, co nebojej se rvačky
Nejsme žádný politici a podobný sračky
Každej z nás za svoji pravdu bojuje
Pouliční rodina ta nás všechny spojuje
Oi! Oi! - to je naše cesta
Skinheads - jsme rytíři města
Oi! Oi! To je naše víra
Skinheads - nezkrotná je síla
Já opravdu obdivuji, jakou zajímavou debatu nám tady tenhle provoktér rozpoutal. Jedni ho mají za nácka, který nenávidí Židy, druzí za komunistu, třetí za mladíka, který z toho "vyroste". Další si o něm myslí, že je možná něco jako "pravý" skinhead nebo SHARP. Někteří reagují hesly jako "Viva la punk" či "Antifa". Další (zřejmě ti nejvíc zasvěcení), ho považují za někoho, kdo ukradl text Operaci Artaban a baví se na úkor vás, milý pseudointouši ;-) Korunu této diskuzi nasazuje rozohňený TheRaven, který mě pobavil rozhodně nejvíc. Nenapadlo vás, že si z vás někdo trošku vystřelil?
ten clovek co to napsal je ostuda skinheads. je to ukradeny. jinak diky vsem co tady vymitaj kraviny, jako treba ze skinhead=nacek. keep the faith, spirit of 69!
hele, to ti tak moc záleží na tom co o tobě říkám zrovna já? zeptej se své maminky, ta ti řekne že kretén nejseš a máš to vyrovnaný - nechápu to, když mi někdo občas řekneš že jsem kretén tak prostě řeknu "hmmm"..
mathew ( se mi nechce přihlašovat se )
Skutečně nejsem taková, aby mě rozhodilo, to co o mě píšeš. Spíš mě to pobavilo. No nevadí:))))
katugiro: Tahle sorta skinheads u nás existuje, i když se o ní moc neslyší.
Mathew: no, klavně, že sem kretén;)))
Mathew: jo aha, takže to, že jsem kretén zůstává. Jen jsem kretén, co má občas pravdu. Mockrát dík. A můžu vědět podle čeho jsi to vydedukoval?
také jsem házel skiny do jednoho sáčku
o SHARP a podobných vím necelý měsíc... u nás povědomí o tomhle není...
ale vysyktuje se u nás tahle sorta skinheads?
daly : máš pravdu a já oceňuju praví skiny..bohužel je neznám..
katu : povědomí není ty máš taky pravdu..
četl jsem o skinech hodně věcí, jejich historii a jejich názory - jenže jsem nikdy nepotkal pravýho skina kterej ví co chce a stojí si za tím - potkávám jenom ožralý holohlavý blbečky - nebude to náhodou tím že praví skins už neexistujou?
Mathew: A jestli to nebude tim, že praví skinheadi na sebe nemají potřebu upozorňovat! Oni nemůžou za to, jakou pověst jim udělali ti "ožralí holohlaví blbečci", kteří se na jejich hnutí jen přilepili a přitom s jejich myšlenkama nemají nic společnýho.
daly seš kretén, co se nám snažíš říct? že jsou skini v pohodě nebo co? na to už nevěřím..
Mathew:Proč mi hned nadávat do kreténů? říká ti třeba něco pojem S.H.A.R.P.???
No jasně... protože jsem děsnej lidumil, tak si nechám oholit hlavu a začnu nadávat na Židy... Kolik pytlů na skiny by měl člověk mít? Opravdu jsem o nich nikdy nic pozitivního neslyšel.
pytlů na skinheady je opravdu hodně!! Ono je nejlehčí něco kritizovat a přitom o tom vůbec nic nevědět!
Kdyby se tak chtěli všichni, co maj vypatláno v hlavě vymlátit...
Když se tak zamejšlím, tak co bych vlastně mohl čekat od někoho, kdo soudí lidi podle barvy pleti...
Kdyby skini mlátili zloděje, tak by mi to bylo vcelku jedno, ale to né... to raději přepadat osamělé chodce, rodiny s dětma a tak...
Ale asi se nemá cenu rozčilovat, snad na to ti kluci přídou, až budou starší...
Kdyby se tak chtěli všichni, co maj vypatláno v hlavě vymlátit...
Když se tak zamejšlím, tak co bych vlastně mohl čekat od někoho, kdo soudí lidi podle barvy pleti...
Kdyby skini mlátili zloděje, tak by mi to bylo vcelku jedno, ale to né... to raději přepadat osamělé chodce, rodiny s dětma a tak...
Ale asi se nemá cenu rozčilovat, snad na to ti kluci přídou, až budou starší...
poeta to má maličko popletený. A proč píše že je proti hipíkům? Dyť skinheadi jsou vlastně reakce na hippies...
Litochowitz
26. 05. 2003
Myslíte si, že ten, kdo pochází z dělnické rodiny nemůže být intelektuál? Myslíte si, že ten, kdo pochází z rodiny tzv. intelektuálů nemůže skončit jako dělník u lopaty? Já ne!!!
Co se ti nelíbí na hipízácích a na intelektuálech? Vypadá to, jako by sis léčil komplexy. Feťáky taky nemám rád, ale kvůli tomu jim přece nerozbiju lebku!
REBELIE a RVAČKA maj společnýho jen to, že začínaj na R.
Aqva_Silentia
22. 03. 2003
Hele, Skinhede, proč nenávidíš hipízáky, že vypadaji jinak ? A proč intelektuály, že jsou chytřejší než ty ? Tak se uč a nebudeš pak muset bejt tak nasranej.
První omyl.... Skinhead_poeta .... No dovol abych se zasmál................................................. ha ha ha...
Druhý omyl.... Víš, že když propaguješ tyhle názory. Oi Oi nezkrotnou bílou sílou oi oi oi oi oi ( To bylo možná na té "básni" nejlepší.) oi oi oi oi oi oi oi oi oi oi oi oi oi oi oi oi (PARDON)
... tak porušujeř nějaké domluvené rozumné normy. Ty to ještě nevíš ale si ANARCHISTA jek višitej.( teoreticky) Kolik máš doma Adolfovích nášivek...
EPILOG : ANTI
ANTI
ANTIFA !!!
Vy jste ti rebelové, co nebojej se rvačky.
Opravdu nejste politici. Jste jen lidský sračky !!!
Skiny sice zrovna nemusím, ale tohle je fakt dobrý! Betonová džungle - přesně! Je dobré stát si za svým názorem, ale dělat ve městě bordel a jen tak vyvolávat rvačky - to je o hovně! Jinak dobrý... TIP
Monty - vydrž!
Standa: Mně to právě přišlo dokonalý (v tý debilitě) a Monty přece píše dokonalý věci :-)
Massacr: Výraz betonová džungle tenhle chlapík rozhodně nevyslovil první.
A ani ne poslední.I když, tu betonovou džungli bych ještě přes srdce přenesla...
Oi tak to je maso tak teda já nemám slov..... Tak ty nesnášíš hipísáky a intelektuály jo? tak to tě radši nechci potkat
driv sem taky symptayovala se skinheads a nekdy si poslechnu oi oi ale uy me to davno preslo... nicmene ¨dilko se mi libi
Monty_Python
06. 02. 2003
Montyyyy, se bojim, mě odhalej tady. Kurva, jak já můžu parazitovat na něčí práci, když tady sama makám jak barevná a na drogy si půjčuju v bance? (beze srandy :-)))))
Já nenávidim zase kostky cukru, teď jsem jich snědla asi 10 a je mi divně velmi.
Stejně mi to spíš připadá jako Komanč_poeta.
Checheche!
Monty_Python
06. 02. 2003
No a co patří mezi Vaše ctnosti pane rytíři? Ochraňovat slabší a bezbranné? Nebo nějaká jiná?
Skinhead_poeta
05. 02. 2003
V pořádku, každý si sám určuje svou cestu životem. Taky jsem v dobách dřívějších poslouchal Oi a nosil těžké boty, než mě to přešlo.
S tou nenávistí bych byl ale opatrný, protože skutečným kořenem nenávisti je STRACH.
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
ty krááávo, skinhead_poeta. a eště mě nenávidí.