Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePřítulka
02. 05. 2000
2
0
2335
Autor
Bambulka
Na první pohled normální
zcela běžný typ
snaha zůstat formální
a to bez velkých chyb.
Být stále tvrdý chlap
tu hru prý musíš hrát
nesnášet slovo srab
a city nedat znát.
V očích dva kamínky
zvláštní barvy
veselé plamínky
spojení karmy...
Plný citu a něžnosti
- moc bych si přála,
aby ta snůška jemností
ve světýlcích očí Ti hrála.
Zkrátka tím chci říct
a snad Ti i něco dát:
Dáváš mi mnohem víc
než se může zdát!
Děkuju!!!
Mám Tě ráda!
*Přítulka: barvy / karmy... nee, nelíbí ... celkově zas kazí nepovedené rýmování jinak hezkou báseň ... a navíc bych tu asi musel použít POF (Prokletího otřepaná fráze ... o ní jindy a jinde...)
m.
Třetí sloka mi přišla nejlepší. Sice nevěřím na karmu, ale tam to nějak sedělo. Musí být krásné přijmout takovéto vyznání, od okouzlující dámy.
Poops: co je Ti sakra do toho? :-))) Ba ne, někdy Ti to vysvětlím...:o))
Jean: no néééé, Ty jseš taky překvapení:-))) Takže se tu teď budeš objevovat častěji?
Tynic: jestli se v tom vidíš, tak tomu věř... Když to potěší víc dušiček, budu jen ráda!:-)
PS: Vůbec ne, byla to skvělá pohádka, totiž písnička, na dobrou noc. Děkujeme!!! :o)))
saggit: ach, ty naše dobro!:-) Máš naprostou pravdu!
je to pěkný, má to rytmus, dalo by se to zhudebnit, ale blues by to nebylo :-)))
jó, bejt to tak na mě... to by se pak balily holky ;-)))
no, kriticky to je čistě sdělná a obsahová báseň, tak by byla chyba kritizovat její formální nedostatky... a tak to ani dělat nebudu
každopádně je veršovaná, a nejspíš dost vypovídající... do šílené to má daleko, ale úroveň je i tak dost dobrá
na tip to ale nestačí
Ty hele, Bambulko, o koho se jedná? Znám ho?
Ale jinak to jde, i když už jsem od Tebe četla lepší věci...:-))
Jé, jak rád bych, aby to bylo o mě...
P.S. nerušili jsme s Vílou moc dlouho tehdy večer u Bibši ??? Asi jo, co ??? ;o)))))
Já Tobě taky, já Tebe taky.
Nejkrásnější na světě je dávat a nevědět o tom. To jsem si vždycky přál...