Výstižný, jen to občas při čtení někde zadrhlo...ale stejně *
Dobrý, už sem při smyslech. hehe, nestíhá! To známe! :o) (se bavim!)
Děkan :o)) te´d seto všechno tak krásně nevyjasňuje :o) maléry :o))
jasan
No jo sorry - to sem idiot - špatně prstík na klávese. Když se ty nicky poskládaj něcoz toho vznikne Jasa Semeno - Malér apod. ale teĎ nestíhám.
Taky si můžem posílat nakonec avíza sami sobě :o))
A to zas ne, 24 je moc krásný číslo a sedmička je alternativou osmičky. a řikej mi jak chceš, neni problem.
Semeno Vemeno Wemeno Temeno Břemeno
Luk_Malér_8 - Tos mě Semínko ofšem nasralo, páč já Malér sem čekal, že se začneš vztekat a třeba i klíčit a vono prd. No to se nedělá! To je nečestné a nesportovní. Protestuji!
Od díla: O mrtvých jen dobře
Tak tohle mi Luk_Malér_8 poslal do osobní pošty.
Hele Semínko, to už sem taky zjistil, že Wemi, či wemenow, nebo jak šlaka zove se, existuje.Jenže já myslel s jednoduchym V, dále pak existuje hláska T nebo hláska Bř. Prostě ale vosmičku prohazovat za sedmu za to profláklý číslo, nebo 24, o hrůzo, děs běs ;-)))))) Teďs mi zas neposlalo avízo ty.
Myslíš třeba wemenow ? To by byla spíš lichotka, jedno wemeno tady totiž je, a že ho znám sakra dobře :o)
Semeno: Tu vosmičku mi nech nebo budu řikat, že jako tobě se líbí ví sedmička než vosmička, mě se líbí víc V než S v tvym nickname. ;-))))
LM8: :-))))))))))))))))))))
A to je smůla, je mi to sice líto (fakt moc) , ale s tou sedmičkou nic dělat nebudu, protože se mi líbí.
A ke všemu trojka je hrozný číslo.
A nebo, když jde o tak vážnou věc, tak
LM 24 OK?
L_M_8: Když se zkracuje nick, tak se přece musí ubrat trošku z každý jeho oddělený části, ne? Jinak by to bylo nekoncepční.:-))))))
No jo, ale na tu vosmičku sem háklivej, ať z ní udělá 3. ;-))
:-))) Lu Ma 3 by bylo nejgeniálnější, protože odebrané počty z každé části nicku by dokonce byly v číselné řadě.:-))))
Srandičky srandičky a co takhle práce, CÓÓÓ? ;-))))))
Já pracuju v noci, neb jsem barový povaleč.:-))
Počkej, tak to si eště nešel spát, protože správný barový povaleč přece nevstává v 9. Tak ajak to teda je?:-))
Zrovna jsem večeřel a šup do postýlky:-)))
To je dobrý postřeh, možná bych to nekvalifikoval jako mrtvý, vykastrovný naprogramovaný konzumem zpracovaný, aby mu kladl jen minimální odpor, jinak samozřejmě koexistence s těmito individuy je legrační smutná a nebezpečná zároveň.
Jóóóó´*
Já vidělo čerstvou půlku kočky , ..na dálnici přirozeně. Zaječí střeva nepočítaje. A taky jedno mrtvý morče, a moje mrtvý zvířátka. Ovšem člověka nikdy. Asi se veřejnosti tají, jak to opravdicky vypadá, něco nám hergot tajej, je to podezřelý!!!
Lu Ma 7: Nádhernej slovník!
Semeno: Lu Ma 7 jsem já, jestli jo, dík, ale proč mi bereš 8 hade? ;-))
Kdo chce s vlky žíti, musí s nimi výti. *
Není to špatný!
Četlo se mi to nejdřív hrozně(musel jsem se postrkovat, pak vracet) a postupně se to zlepšovalo, až to začalo plynout samo.
Piš víc, Tvé postřehy jsou zajímavé a nutí k zamyšlení.
*
Fagus
Ještě jsem nikdy neviděla mrtvýho člověka. Já vim, že všichni mluví o tom, kolik jich mezi náma běhá a já si dávám pozor, ale fakt jsem ještě žádnýho neviděla. Jenom já sama si přijdu někdy mrtvá.
*
nektere mitingy me taky umrtvuji.....dobre
Tak teď fakt nevim na co se ptáš, nebo jestli je to jenom řečnická otázka,. .každopádně se mi to celkem líbilo, proto sem dalo tip. To že se mi to nelíbilo stoprocentně neznamená že by to z mýho hlediska mělo bejt špatný. Ačkoli to nejspíš všechno víš.
Tady sou ňák zatažený rolety, moje sluníčko vyprchává.. A jak zářilo když sem sem přišlo. A teď to mizí. Ble. Už zase mě bolí hlava. Možná je to přechodem k mrtvolám. Třeba už dávno nejsem mezi živýma. A ani nevim, jestli je to dobře nebo špatně.
Pointa je vynikající. Opravdu skvělej nápad, ale..no, podanej...mm...i přesto, že mě to moc zaujalo, tak mi přece jenom tam to podání zadrhuje. malinko suchý, ale tak to je možná jenom můj pocit. Stejně mi to nedá.. * :o))
zajímavá reflexe, ale trochu bezbarvě podaná... :)
Paráda! Dobrý a reálný. Sice to není povídka, ale nápad dobrý. Ve skutečnosti vážně žijeme někd jinde, v oblaku vůní a myšlenek, předem připravených vět a milých úsměvů, které jsou očíslované. Je to jasné, ale žes neměl strach to říct, máš můj obdiv a TIP.
Velmi dobré...
Díky Shammanne. Jde to do klubu...
akorát jenom "věty mělY smysl"
jinak tip
víš co? já je okusuju, ty zombíky ;o)
Shammann. Ty verše se k tomu moc hodily. Smazal jsem je omylem, když jsem opravoval to y.
JASAN:to neva, ale já si je už sakra asi nepamatuju, tedy spíš nedám je dohromady ve stejným znění.
Tak zas něco napiš a já k tomu napíšu verš.