Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVnímal jsem
06. 02. 2003
18
0
3162
Autor
Seregil
Vnímal jsem sokolíma
očima krajinu
pod sebou a chtělo
se mi křičet.
Vnímal jsem
očima delfína
moře
ode dna.
Vnímal jsem
svýma očima
jak je svět
krásný.
Těžko říct...
Co se světem nesouvisí ? Semínko to opravdu nevím, zas tak protřelý světem nejsem...
Hergot, brečim.Doufám, že je to tim computerem. Děsně mě pálej oči. Já du pryč, pořádně se vyspat. Vnímat jinej svět. Vnímání, ani nevíš... vnímáš očima?
Tmu? krátká tma, bez barev a vůní pro lidi, barvy a vůně pro city.Bez očí a uší, bez nosu a kůže, vnímal bys?(bez jazyka,sorry, šest jich je)
Navždy_Tvůj
17. 02. 2003Drownedgod
13. 02. 2003Tajemná_bílá_paní
07. 02. 2003Tajemná_bílá_paní
07. 02. 2003
docela líbí, ale jakoby mi tam chybělo, co jsi chtěl sdělit, kromě toho, že je svět krásný....
tip*
houbičko - ty pocity - při letu, při sledování mořských hlubin a nakonec vlastní oči...
Dobrý. Akorát nevím, jaký jsi měl sklíčka v těch leteckých nebo potápěčských brýlích, jestli růžový nebo tmavý? ***
Ach Kreli... :-)))
nevím, co ti na to mám napsat.... prostě je tak jak leží a běží...
A, já zapomněl Kreli... Depresář je tvé hlavní slovo..... přesto trvám na svém... svět je krásný... ty brýle by neměly být jen černé.... :-))
Krel: Já tušil, že tě to potěší. Oni nemají smysl pro bad end. ;-)Chlapče nebo dívko, my nad tím v pralese nedumáme :))