Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePosledni vecer
Autor
Pierotka
Opět jsem tam, kde jsem doufala, že již nikdy nebudu... Opět stojím v okně pokoje v desátém patře a vítr si pohrává s mou rovnováhou. Ptám se sama sebe "proč?", ale odpověď si dát nedokáži. Doufala jsem, že je toto již za mnou, ale zřejmě není...
Zoufalá naivito!!!
Balancuji na hraně života a smrti... Směji se.
Je to zoufalý smích, ten nejzoufalejší jaký jste kdy slyšeli... Ale je to smích! A to mě děsí... Už nikdy jsem tu neměla stát!! Už dávno jsem pohřbila minulost a s maskou smíška zabouchla dveře její hrobky.
Nikdo nic nepoznal.
Nikdo nepoznal, že jsem zavraždila sama sebe a nikdo by na to ani nepřišel, avšak mé srdce, schované pod podlahou, bije již příliš hlasitě.Třeští mi hlava z každé jeho rány. A proto jsem tu. Každý z těch úderů je jako popostrčení halapartnou. Jako by mi má minulost vystrojila parádní popravu a teď mne s hanbou dostrkávala k oprátce. Slyším smích. Vychází z mé hlavy. Smích mé minulosti, které jsem chtěla utéci.
Je zpět.
Moc dlouho jsem spala u studny, zatímco ona neúnavně běžela za mnou. Dohnala mne a nelítostně srazila na kolena.
Bum,bum... Má hlava!!! Zacpávám si uši, ale tím zvuk jen zesiluje. BUM, BUM!
Ztrácím vládu nad svou myslí a jediné čemu se poddávám jsou tupé údery v mé hlavě.
Vítr si všiml mé nekontrolovatelnosti a ze všech sil se do mě opřel. Konečně uspěl.
Zlomek vteřiny vrávorám, ale poté si uvědomuji svou bezmocnost a sama se vrhám do temné náruči.
Na poslední chvíli se ještě z posledních sil odrážím.
Mám šílený pocit vítězství...
"Těď mne již má minulost nedož..."