Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSnad všechny moje přítelkyně
Výběr: hermit, Monty_Python
07. 02. 2003
42
0
4365
Autor
ulita
Snad všechny moje přítelkyně
cosi štíplo kolem pasu
a teď chodí kachním krokem
a bříško nosí pro okrasu
Jen já zůstávám stejně krásná
stejně štíhlá
stejně
prázdná
obávám se, že tvoje interpretace je trochu mimózní :)) apropos - svět je malej, což?
no, mimózní... ale možná je úplně mimo moje interpretace tvojí interpretace... ale do tohle bych se FAKT nerada zamotala, ještě jsem neobědvala :)
Já myslel jiný lízání rány.
Jen lékař napsal krátkou svou zprávu úřední - o někom zmínka první, zmínka poslední.
crayfish: no já nevim, moje poslední olizování rány trvalo 6 měsíců a taky to pak nějak šlo...:)
Ulito, dostalas mě. Zdálo se, že rok je dlouhá doba na lízání ran, ale není.
dávám smutnej prázdnej tip.
No to je teda neštěstí;o) Všechno má svůj čas a mítso, průšvih by spíš byl, kdyby tě něco kouslo taky a zcela v nevhonou dobu...
Swedish_Nigg
27. 01. 2004Swedish_Nigg
26. 01. 2004
Skvělý:))) Tak tohle se mi vážně moc a moc zalíbilo, hlavně když ty poslední dvě slova nabořily počáteční ironii...kráááááááááása....*
ježiš, já sem tak ráda, že to nebylo...nejdřív sem myslela, že se jim vysmíváš, ale tohle je ták krásný!!!!*
ne já totiž vůbec netušila ten závěr, myslela sem že se jim vysmíváš, prostě že naznačuješ trochu měnící se vztah k nim-zápornější, ale ten konec mě dostal a tím i potěšil;)
jerzy_z_jersey
14. 08. 2003
jestli myslíš přestat se ulejvat jako začít plodit a rodit, tak to zrovna - nenechám se šikanovat vlastním státem...
ulitko, tohle je výborný...a nesmutni, nesmutni....vona i ta štíhlost má něco do sebe ;o)
to je jasný, páč ulity přece nestárnou, to ví každej. Ale něco ti poradim-pořiď si kraba poustevníčka, dejte to spolu dohromady a hned budeš plná:-)*
malej_blazen
16. 03. 2003Pišta_Hufnágl
18. 02. 2003
Velmi zdařílé, sdělné, upřímné... - Tip
Ale každý stav se jednou změní...
...čekal jsem dlouho, ale stojí to za to - T, protože nemůžu dát víc :o)
tak si to zkus nejdřív nanečisto se všema těma drobečkama, až se vyklubou, a pak uvidíš :-)
No... já Ti služby jako Merle nabízet nebudu, ale mohl bych Tě pozvat na kafe a něco sladkého... ;-)
jaktože jsem tady nebyl?? skvělá věc. věcná, ostrá, neotřelá, věřím tomu.
t
v
určitě.