Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNevíš
07. 02. 2003
28
1
3966
Autor
kassiope
Jsem otlučené jablko v ošatce našich snů,
kde s křivým úsměvem pozoruji
tichý svět našich slov.
Jak bolí, když mlčíš.
Nevíš.
Jsem míč odkopnutý v pískovišti naší touhy,
kam už nikdo hrát si nechodí.
Jak bolí, když mě přehlížíš.
Nevíš.
Jsem zrezivělý hřebík,
jímž se snažíš příbít osudy našich zkamenělých srdcí.
Jak bolí, když pláču.
Nevíš!
kde s křivým úsměvem pozoruji
tichý svět našich slov.
Jak bolí, když mlčíš.
Nevíš.
Jsem míč odkopnutý v pískovišti naší touhy,
kam už nikdo hrát si nechodí.
Jak bolí, když mě přehlížíš.
Nevíš.
Jsem zrezivělý hřebík,
jímž se snažíš příbít osudy našich zkamenělých srdcí.
Jak bolí, když pláču.
Nevíš!
1 názor
Já vím, Marti, mám výkyvy. Někde to jde samo a s lehkostí a já jsem nadšená a mám radost, jak písmenka přibývají a někdy je toho ve mně tolik, že nevím, jak to napsat a přece to ze sebe dostat potřebuji. Drhne to a dávám to dohromady dlouho a to mě moc nebaví. Už si nevzpomínám, jak se mi psala tahle, ale je přímá a psaná přímo v té situaci, která bolela.............
Don´t_worry
10. 04. 2005
Marťásku, já bych Ti tak ke všemu chtěla něco napsat, ale když ty tu máš těch kritik tolik...že nikde už ani není co dodat.Ze všech Tvých básniček se mi tato líbí nejvíc...tak proto píšu k téhle :o) *
to ne, tahle je už moc stará a myslím, že jsem se změnila a líbí se mi víc jiná dílka, ale děkuju za napísání :o)
Jo, tak to asi vždycky bude, za vesela asi tolik nechytnou. Děkuji za tvou pozornost :o)
navzdory_čtenářům
31. 08. 2003
Rád se sem vracím - až teď zařazuji mezi nejoblíbenější - což mě mrzí, že tak pozdě a do klubu, což mě těší :-)
Ty jsi ale vážně zlato :o) Tolik pozornosti si an nezasloužím. Moc ti děkuju.
Ale notak - budu se červenat...:-) To si piš, že zasloužíš - teda - prostřednictvím svých dílek rozhodně jo - Tvůj styl se mi moc líbí - nejsou to ty prázdný věty bez myšlenek, co jsou tady všude kolem (na Písmákovi) - tohle se mi moc líbí, protože neni nic lepšího než upřímnej a od srdíčka napsanej textík...:-)
pěkně napsaný ... tak nějak jako obyčejně, ale tím silněji ...; dávám TIP a na návrh 815_0 zařazuju do klubu
A sakra - nevím jak bych se omluvil - cejtim se trapně - no nic - chybami se člověk učí a na tohle už určitě nezapomenu - promiň... Jejda jejda :) Je to chabá omluva... Ach jo
Bylo - jsem potěšen, že se můj návrh ujal... Ale - moc se omlouvám, jestli jse to neměl říkat (psát)...
Tak to me tesi - i kdyz takový účel mý krytiky neměli - chtěl jsem to objektivně shrnout - ale je to moc pěknej vedlejší produkt...:)
Dílko je hodně moc povedený + pravdivý + smutný + ...Znám Ty pocity a... Vím = jasnej TIP + můj velkej obdiv za vyjádření myšlenky :) Zmíním se o tom v klubu...:) Opravdu moc pěkný
Heled Smoldo, vzdyt ty ze me delas nekoho, kdo pise primo genialne, ale tak to neni :o) Jinak moc dekuju za vsechny kritiky, moc me potesily a pohladily na srdicku.
Život jde ,,bohužel" dál a nic se neděje, co by bylo příčinou nějaké radosti. Ale máme naději.....
Smutný, krásný
***T
líbí se mi to, možná se Ti bude zdát paradoxní že nejmíň mi sedí opakování "jak bolí... - ...nevíš", přijde mi trochu laciné :)
ShadowDancer
08. 02. 2003
Není dobře člověku samotnému, ale přijde na to i ten, kdo Tě o samotě zanechal, protože on bude jednou také sám...