Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŘíkám mu Kluk!
03. 05. 2000
2
0
2108
Autor
Bambulka
Mezi křovím skákat
po skalách lézt
Slunce pozdravit
vzhůru se nést.
Duše se ztrácí
žhavá koule klesá
v jiné dimenzi
mé srdce pak plesá.
Energie tryská
do všech stran
jsi malým schůdkem
do nebeských bran.
Splývám s okolím
skrz Tebe vnímám
jsme tím Jedním
letím a vším zpívám...
Jsi víc než jen hora vyvřelin!
*Říkám mu Kluk!: nejdřív k názvu: chválím Tě, víš moc dobře, kde používat velký písmena ... 3. sloka nesedí rytmicky ... "Jsi víc než jen hora vyvřelin!" ... moc hezká fráze ... celkový můj dojem je spíš z Tebe průměrný
a bacha na Bibšu!!!
Aloha: díky moc, krásný příspěvek...
m.
Tip za odvahu a za upřímnost. Je v tom až romantické velikášství, ale je to hezké.
jak poslední?! Bambi, tohle odmítám pochopit, nemůžem tě do něčeho nutit, já vím, ale…
Energie v jiné dimenzi. Jo, čteš mi myšlenky.
Je to super a má to něco do sebe i "šmrnc"
Jina vira mi nebrani mit Te rada a poslouchat Te.
Jsi velka holka vis co delas, ale preji si a verim, ze ne jen za sebe: Vrat se prosim BRZY!
/moje verim neni pochybnost! Moje veřim je jistota!/
Jo vim kde se vzal muj prach! Jak ja na to mohla zapomenout! :o)) asi ta SLYjova tekavost z tela...
/vi uz Sly kde ma trenyrky a triko?/
Bambulka, tie krásne chvíle snáď v náhlom sklamaní neporoznášaš po lúkach. Každá slza na krídlach je minizrkadlo nádhernej duše, je sama sebe odrazom očí. Bambuľka máš ich zelené a v každom je ešte pávie očko. Všimla som si, keď si nevšímal Sly !
+ ALOHA +
Hippocampus
03. 05. 2000
Ano, pro dnešek! Zakazuji právem silnějšího končit! Píšeš mi tak krásné a povzbuzující kritiky, že bez nich by nemělo smysl psát básničky, koho jiného by to zajímalo :-) Neluč se, Holko!!!
Kluk je kluk jako buk, trefné, krásné, závidění hodné :-))
Bibšo, těch kritik přibyde, slibuju!!! Stáhla jsem si Tě domů, tak se máš na co těšit, jen to nebude hned...
S tím loučením to je prostě takový... já to tak cítím a nechci to nutit jinak...
Dyk ses ani neohřála... koukej si zase sednout, ať nám nevyneseš spaní:-)))