Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProkletí Písmáci!
10. 02. 2003
2
0
1351
Autor
Beast
Prokleto budiž to Písmácké plémě
co ze země vyšlo, nechť pohltí země
a není to ve vás, je to spíš ve mně
nechci vás takto již nechutně mučiti
já sedím a čtu si - přec měl bych se učiti.
Dodatek:
Neb půjde-li to tak dál,
pak půjde studium mé do ... kvítí:-)))
co ze země vyšlo, nechť pohltí země
a není to ve vás, je to spíš ve mně
nechci vás takto již nechutně mučiti
já sedím a čtu si - přec měl bych se učiti.
Dodatek:
Neb půjde-li to tak dál,
pak půjde studium mé do ... kvítí:-)))
:o)))) By mě zajímalo, jestlis tu zkoušku dal. Ale jak tě znám...;o)
Každopádně *!
Do jakého kvítí půjde? třeba by se mi mohlo hodit na vlastní pohřeb, nebo někomu na narozeniny, nebo k někomu k promoci, jinému člověku, třeba zrovna tobě by se mohlo hodit moje kvítí a život i se zkouškama by šel dál....
Pro jedno kvítí slunce nesvítí-nebo jak to je:-)))A zkouška,co je to zkouška....muška jenom......:-)))
Musíš zvolit stejný postup jako já s heslem: Čím míň vím, tím líp spím. ;-) K.
kedves: Tak to moje krédo je (bohužel): "Čím víc toho vím, tím víc vidím, jak moc toho ještě nevím -> tím hůř spím." -heh, koukám, že jsem na tom vlastně úplně stejně jako ty:-)
Jo - a právě zejtra mám tu zkoušku, na kterou se potřebuju učit - respektive už teď porušuju svůj závazek (ve 12:00 se učím) o 5 minut:-)))))
Holt, je to peklo.
Silně motivující básnička :) Tak nevím, jestli se jít učit, nebo dál pročítat Písmáka...