Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seMožná víte
Autor
Gunhead
Možná víte
Seděl a přemýšlel.Byl spokojený, měl všechno co si mohl přát a o čem kdy jen snil.Měl všechno, ale Něco chybělo.Nevěděl co.Poslední dobou to však pořád tlačilo.
…
Jednou ráno se probudil a nadechl.Kousky snů zbyly v hlavě. Ten den ho Něco tlačilo víc než obvykle.Svět byl zvláštní a pocity neodbytně tahaly za mysl.Protáhl se a pak rozbořil, prorazil a rozšlapal všechno co tlačilo.Najednou byl volný.Vzlétl k nebi, mával rukama a zhluboka dýchal Štěstí.Jeho radostný křik se rozléhal kolem.Ostatní ho uslyšeli.Seběhli se dole a sledovali Let.
…
Když se unavil a dopadl na zem shromáždili se kolem.Udýchaně vyprávěl o Pocitech, Svobodě a Štěstí.Přikyvovali hlavou a začali stavět.Udiveně je sledoval.Nakonec vstal a přidal se k nim.Když bylo postaveno, odešli.Zůstal sám.Radost a Štěstí zmizely.Zůstalo prázdno a vzpomínky.Něco ho bolestivě tlačilo, víc než před tím.Až k pláči.
…
Už nikdy nevzlétl.Nedokázal to.Občas kolem sebe zuřivě kopal a tloukl.Ale jen opatrně, aby nerozbořil.Vždyť pomáhal stavět.Čas plynul a on zůstával.Až jednou zmizel…
Gunhead