Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePoznámka 3
14. 02. 2003
0
0
1180
Autor
Bafomette
bude mi pomalu 25
tenhle rok mi kromě jinýho došlo
jak málo znám lidi
co si myslim že znám
Kamenna_Tvar
11. 02. 2003
a co je "znát" ? ? ?
co pokládáš za dostatečný abys moh´ říct že někoho znáš?
vlastně se ptám nesmyslně protože ty "si myslíš že je znáš"...takže je dostatečný co o nich víš...ale teď jsi začal poznávat že neni...
hele...změň obsah slova "znát" má-li jaký a hned se to zlepší...:-)))
že jo...
"znát " (alespoň pro mne)znamená:
vědět o nějaké osobě(například pan či paní X - dále jen X) všechno co potřebuješ (nebo si myslíš, že potřebuješ) vědět k tomu, abys mohl s X co nejlépe existovat v nějakém vztahu na určité úrovni (potřebný obsah vědomostí je různý vzhledem k úrovni či druhu daného vztahu).
v tomto případě pouze konstatuji, že mé povědomí o motivacích, myšlenkách či chování lidí, s kterými jsem určitým způsobem spjat, je daleko menší, než jsem se domníval, a že mé závěry byly tudíž často milné.
což je ovšem zase jen problém toho, že si vytvářím idealizovaný a zjednodušený obraz mých blízkých (nebo vzdálených) a pak, když se zachovají jinak, můžu se z toho pominout(někdy).
ovšem právě rozdíly mezi mou představou a reálnou skutečností (která je navíc ještě založena na představách X o sobě samé(m), což nám umožňuje pochybovat i o skutečné reálnosti této reálné skutečnosti) mne začaly zajímat až poslední dobou a určitou zjednodušenou esencí úvah o tomto je právě Poznámka 3.
je ovšem pravda, že jedním z řešení může být i změna obsahu slova znát:))))))))))))
věci - tak říkám různým věcem