Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seV zahradě
Výběr: dream
13. 02. 2003
14
1
4063
Autor
egil
Plaňky jsou morek a pavučina
s chycenou zahradou
Pláňata plive do korun
kyselá slina
Kosi se náhle odlepují Višně
v zkroucených pařátcích
Zahradník zaklání hlavu
o kámen láme kosiště
1 názor
já si jí neumím ani teď rozumově vyložit - pěkně tak přehledně, abych si z toho něco vycúcla:) možná proto, že se mi právě tahle tak moc líbí:)
***********
jeden můj známý miluje jednotlivé plaňky plotu protože každá z nich drží zahradu
místo aby miloval branku? nebo zahradu samu...;-)
morek je vnitřní.....
vím že to asi bude jinak
ale já vždycky radši na zahrádce rýpala než cokoliv jiného :-)
líbí*
a třeba je to vnitřní morek těch višní..:) anebo morek tý zahrady, protože kosti jsou kameny a hlína a tak...:))
jenže zahrada nejsou plaňky plaňky nejsou morek a morek nejsou kosti :-)) a kosti nejsou višně a višně nejsou kosi a rýč není zahradní hladidlo :-)))))
brmbrm :-))))))))***
evidentně ti unikají ty nejzákladnější zahradní souvislosti.. nějaká divná zahrada ti zahradila výhled a ty teď vidíš jenom trávu a brouky a ne všechny ty rybízy prorostlý s pampeliškama a kameny smíchaný s žábama a kosy, který maj místo zobáků kosy... a tak.. :)))))
já ho vidím, toho kosáka jak padá na nos ;-))))
jéééé, teď přesekl žížalu...
egile promiň, děláme ti tu z toho trochu barBar :-)))
kalais: toho křídovýho, na chodníku??? nebo slámovýho???
To je jak obraz **** Já nevím proč, nedokážu to vysvětlit, ale zatajila jsem dech a chtěla zaklonit hlavu a podívat se do koruny stromu. :-)))
je to moc dobré
v dnešním mrazení tohle najít v mozku (ú/podiv)
má hluboká poklona :-)*
poklona řas
(řásná v jednom kuse unavená zachrapoší...)
ale egile dyk mně se nejedná o nic než o morek který není vně ale uvnitř jako nejsou plaňky uvnitř ale vně :-))))
a ty jenom schválně mlžíš aby nebylo vidět na tvé zralé kosy ovoce a umělecky vykladívkované šutříky... přes plaňky se dostává líp než přes drátěňák :-))