Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSv.Valentýn pro 2 ochladlá srdce
14. 02. 2003
11
8
4192
Autor
T_O_M_
Jeden den Svatého Valentýna,
za okny sníh a dvěma zkřehlým srdcím je zima.
Možná čekají na Jaro, zda jim novou mízu do žil napustí,
možná čekají marně, že jim někdo - kdysi tak blízký odpustí .
Jejich duše ač jsou dávno ztracené v závějích sněhu,
a jejich těla ledová
- Přesto chtějí opět poznat něhu.
Tak hledejte stále máte co objevovat
- Jeden v druhém.
Zasloužíte si nové Jaro v lásce.
8 názorů
smokrew_b8ie
02. 05. 2008
Terry díky za názor - pravda je že vynechaný konec by moc nevadil, ale hlavně že jsem nevynechal začátek... :-D
Ten první odstavec mne hodně oslovil,ten konec bych možná i vynechala...!*
sestricka.slunicko1
08. 09. 2007
první půlka dostatečná, závěr (apel vstříc neukojeným čtenářům) mi až tak nelahodil. nevadí však, kráčím dál :)
Znáš to: provázky můžeš svázat, ale ten uzel vadí a co teprve znovu navazované vztahy...
ve druhém verši, ta číslovka to tam kazí, dvěma srdcím... jsou dvě a přece každé samo, jaro jim prospěje, ale každému zvlášť, myslím...
Nevadí - taky už je to starší věc. Možná by ses divila jak dokážu být taky cynickej když na to přijde! :-)
Beau: Jsem stejného názoru, ale zrovna v tu dobu se stalo něco co mě k napsání téhle básničky inspirovalo. Tak jsem to tak napsal a moc to neřešil. Jinak si myslím, že v tomhle případě to zmínění sv. Valentýna neškodí, spíš naopak.
Muller je skvely. ved preco ludia palia mosty??? velmi pekna piesen, casto si ju pospevujem. a tvoja tvorba inspirovana tymto textom je pekna. totiz mi pripomina iste obdobie.... (...dost blbe obdobie...)
Pišta_Hufnágl
14. 04. 2003
pista: nikdo nerika, ze bys nemohl:) prece jenom zijeme ve svobodne zemi:) a kdyby cela spol. byla uniformni a mela jeden nazor... tak bychom tu asi vsichni zdechli nudou.. pardon - zemreli:)
woai: ale:)) a vedete spolu nejaky rozsahly polemiky?:)) ze bych se podivala?:)
T_O_M_: my jsme dve:)) ja mam vlastne zcela rozdvojenou osobnost:D 1. hodna holka vs. 2.zla mrcha..
Pišta_Hufnágl
10. 04. 2003
a to já mám vždycky tendence Pištovi oponovat, tak nějak mi to nedá, škádli mě to ;-)))
Pišta_Hufnágl
08. 04. 2003
Pista: a tom to je:)) ale obcas si pripadam divne kdyz mam tendence oponovat uz z principu:)
(BTW i Peklo muze stat za to:)) kdyz je tam teda tolik tolerance....)
taky se mi to libi, nesouhlasim s Pistou_H...,ze je to bez napadu.. Jen je to takovy lehoucky, vzdusny..
Libi :) *
Pišta_Hufnágl
06. 04. 2003
hmmm ....prečo si začal písať až tak neskoro? niečo sa v tebe určite skrýva...
Vybídnutí je to hezké, smutné však je, že jen málokdo ho v dnešní době vyslyší.
Pišta_Hufnágl
15. 02. 2003
O.K. beru - sám uznávám že zrovna tahle část moc neladí.
Počkej příště...