Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePoslouchám
18. 02. 2003
21
0
3777
Autor
Seregil
Poslouchám.
Tebe.
Svůj vzdech.
Poslouchám.
Tvá slůvka.
Je jich tak málo.
Tak moc ti toho chci říci.
Ale jen vzdech.
Poslouchám.
Tvůj dech.
Líbám tě.
Spi klidně.
dalo by se toho na tohle téma TIMTO STYLEM napsat miliony..... at se te laska drzi!!!!
rabako... to vím... je milion způsobů, ale jen ten jeden člověk, který cítí to samé co miliony před ním, kolem něho a určitě bude i po něm....
Jen o tem něco písnu....a budu se lásky držet....
Díky...
já toho mám nad tisíce hlav...
nevim, jak z toho... zabijácký myšlenky a pravdy...
naštěstí se Michala objevila v pátek v JBC...
ty jo, to je vlastně neřešenej problém -zakrejvanej šílenou pohodou...
to se vrátí a s následky.... cejtim to...
sem toho Karla nemyslel vážně... a vůbec, ani nevíš kterýho... je tolik Karlů...
Skvělý, někdo překypuje láskou, někdo děsem a agresivitou vůči vzduchu,..........úúúúúúúúúúúúúúúúú grrrrrrrrrrrrrrrrr
nechme to na potom,,, až se uvidíme...
ňuf, to je skvělý, já tě uvidim...
asi ode mě budeš cosi chtít... :-)
ňuf-ňuf-ňuf
Tak to těžko. To je hned vidět žes to vymejšlel ty! To chce někoho zodpovědnějšího, kdo hned nepošle Karla na odstřel.Toho toitž nedám!
Pak je ještě jedna možnost Semínko... odstřelit negativní emoce nějakou akcí...
No to by bodlo. třeba se to stane v úterý, když budu mít čtení, ..ale jinak, já vim,...volnost...potřebuju aby mě dali výdech..veškerenské povinnosti...ale..co? To nejde! Dopr
Však to nějak půjde Semínko.... já toho mam taky hafo.. občas postěžuju a jdu dál...
To nevim co by sis počal.
Ach jo, promiň. Mám na výběr, buď zabiju sebe, nebo všechny kolem. Bohužel vim, která možnost mi vychází z ekonomického hlediska. Neexistuje ještě nějaká jiná?
viz Shammann i Krel
jo, ale je to docela hezký...
protě Seregil.... mlha a vzduch...
ale Semínko, jakýpak posunování hranic?
haló, pane Krel, smím se k Vám
připojit se svým názorem...? (pozn.: je stejný)
Seregile, je to hezký... ale je to tak trochu kýč... já vím, jak to myslíš, taky se mi to tak názamně líbí.... ale vybavím-li si některé básně lyrické... je to kýč
álé hézkéj :-)
jinak myšlenkově budem zřejmě na jedné vlně...
Dík ch_34
Inu kýčovitosti se někdy vyhnout nedá... neposlouchá se to dobře.. kýč... ale i to je názor pro příště...
i kýč je někdy hezkej... prostě je to pro krásu a pro krásu a pro krásu.... tak nějak...
:) je to milý a něžný, ale čokoládu v tom žádnou nevidím...(Krel, nebyla to trošičku závist?:)
Možná jen, že bych to dala spíš do Miniatur
Jo! Mám schopnost pracovat s lidma. (ačkoli, to bych asi nemělo řikat, teď už se nikdo nedá,.. :o( )
Tak nevim, jestli za těma pár slůvkama z prostředka nestojí toho trochu víc. Tvary z mlhoviny. Dá se rozfoukat, ale taky jenom bezdechu dívat..
S tim koncem máš pravdu, ale protože je to jedno z osvědčených jednoduchých zakončení tak se k němu často (uchylují...nahraďte si to prosím jiným slovem, tohle je hrozný)
lidi
Omluva přijata?
CHm...
Nejsem pako...alespoň si to nemyslím...
Svůj vzdech
Tvá slůvka
mohl bych vypsat celou báseň abych ukázal profláklá spojení která tam nejsou kvůli tomu že by chtěli něco ukazovat posouvat ale proto, že je to jimi vyjádřené nejlépe(dle autora)...
Na konci je báseň zakončena klišém které je srovnatelné jen s konci amerických romanrických filmů...copak to nevydíte?
Nemám nic proti autorovi a jeho vyznáním...ale když se naštvu tak...:-))
Sama báseň nemá absolutně co říci...kdyby se dala za sebe tak máme několik vět milostného dopisu ale ne básně. Naprosto chybí jakékoli metafory,rytmus...má jeden rým dech/vzdech...:-((
studánka: já čokoládu velmi rád, ale...
Semeno: Fajn:-)) snad jsem to teď vysvětlil jasněji...
Čokoláda fajn. Tohle se s ní ale nemůže srovnávat...je to spíš něco jako když nad rašeliništěm propluje čerstvý vzduch.. :o)) Tohle neni jako jídlo.
OK, uznávám, že krel neni pako.(ale aspoň trochu) :o))
Milý Drahý Velký Krele
hluboce tě uznávám, a proto se neskutečně kořím své nesmírné drzosti, jenž svedena nepříčetným ďáblem, nenáviděna opustila mou mysl.
Neodpustíš-li mi , nikdy se si již nedokážu rovně podívat do tváře.
s láskou
Semeno
Hei..!! Ničíš zaběhnuté koleje (upřímně? Konečnééé!!! Jóó!! Mám poskakovat na hlavě? Můžu jestli chceš..klíďo píďo :o)) )
Je to vynikající, protože tohle je šoupnutý od hranic klasicky zamilovaného textu, v tomhle už něco vidět je...
(Krel je pako)
JOJOJO *
Tos mi ale udělal radost.. :o))
Navždy_Tvůj
28. 04. 2003
Krel není pako. :-))) Ale tohle skutečně není úplně jako čokoláda, a když tak hořká. Je to takové něžné zklidnění. Ne nic závratného, co taky, když nechceš mluvit. ale milé to je. tip.
sladké jako čokoláda? No, já nevím, ale kdo tady má něco proti čokoládě?!!
nádherně něžné a tolik...vyrovnané,klidné...až se zalykám...já...snůška neřestí...****
No budiž... já jenom, že i když je to zamilovaný, tak prostě to nejni sladký, protože tak jsem to fakt nepsal, viz diskuze na posledním srazu s Navždy_Tvůj.....
Tohle že není sladký?!...no promiň..ale přečti si to ještě jednou...abych to nějak přiřadil je to výlev citů na papír...nic víc tam nevidím, oprav mne jestli nemám pravdu:-))
Tím ovšem netvrdím, že je to špatné, nebo že se mi to nelíbí...
Fajn...to beru:-)) sice bych se mohl optat proč a chtít argumenty:-)) ale to je jedno...
Severkanova
20. 02. 2003Navždy_Tvůj
19. 02. 2003
Nic jiného než zamilovaný textík. Těch je hodně, ale nikdy ne dost. ***