Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se* * *
Výběr: kalais, Astalavista, clovrdik, hermit, Cavalera
18. 02. 2003
13
0
3199
Autor
dablik008
Nepodvádím svou ženu
a neskáču z
mostůjsem přízemní sráč
za jedno cigáro
zatančím slow-roc
kposlintám vám papírová prsa
slečno M.S.
jsem mnohostěn
ale “já” se ztratilo…
jsem klaun a směju se
sám sobě
nespasíš mě
ani když se budeš dívat
necháš rozsvíceno
na mojí schránku
žebra zpocená od popela
dej pokoj mrtvým
živým
noc houstne
a bělá
slečna od psacího stroje
kouří
“
někdo” polykávlastní zrychlený dech
však se potkáme!
je na nás políčeno
…kouzelná_květinka
12. 12. 2004
kalais: já už nevim kdo je kdo hele kalais nejsi náááhodou čirou taky nin? (u toho tvýho posledního? takový tý prózy či co to bylo jsem si najednou nebyla jistá :-)
jsem mnohostěn
ale “já” se ztratilo…
při tomhle pocitu bych se nejradši vždycky zahrabala pod zem...
T ! I ! P jak hrom, panž je to tak nějak...no...jak to říct :o) -nespoutaný- ?
dablik neni kalais v zadnym predstavitelnym pripade ;o)))
Zolo, pekna asociace nahodou :o) v podstate by se z toho vestina aplikovat dala :o) slow-rock se netanci ale soupe nohama :o))))) a v ty basni je to ciste jenom kvuli jeji cteny forme...
dobrý, ten prolog mě totálně zmátnul, že jsem myslela, že ďáblík je kalais - a vono asi né :-))))
Je to takové naléhavé ... A je to jako i pro mě ... I na mě je tedy taky políčeno ... Já nevim, působí to na mě tak jakoby staromódně - slow - rock ... Jak se to vlastně tančí ...? Troošku se mi ještě k tomu motá jakási písnička od Petra Nováka, Karlín ... Žebra zpocená od popela, holocaust, ghetto ... Monika Lewinska ... Chudák, .. ten, ksakru jak se jmenovalal ... Bill ... Byl pezidentem USA ... Já nevim, ve mně to vyvolává tohle, ale jsem asi povrchní člověk na to, abych dokázal proniknout hlouběji, tak nechám těch pokusů ...
Drownedgod
20. 02. 2003Navždy_Tvůj
19. 02. 2003
skvěle napsaný .. má to správnej šmrnc a spoustu nápaditejch obratů ...; trošku mi tam vaděj ty uvozovky, ale když si je odmyslím, tak mi to naprosto sedlo k tý ranní kávě z automatu za bůra, kzerou tady teď piju a vůbec mo nechutná a dávám TIP a výběruju ...
Hama a zena to by byla novota ;o)))
clovrdo, beru to jako ze je tohle jak to kafe, ju? ;o)) a diky*
dabliku, néééé, ta báseň je mooc dobrá, právě i tím, jak dokonale dokázala sednout do nálady :-)))
ááá*****ďáblík dycky zůstane v pasti paštice :-) plomb (citoslovce)
:-)
ale ***********************************☼********************slunce ve zde ch
...si nechám projít myslí... na první přečtení líbí ale všechno jsem ještě neabsorboval....*
Astalavista
18. 02. 2003Astalavista
18. 02. 2003Astalavista
18. 02. 2003
vzhledem k vlastní neznalosti poměrů si ji asi vykládám značně přímočaře, ale to může být každému jedno, tak se mi líbí :)
*