Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePři šíše
19. 02. 2003
20
0
3055
Autor
Seregil
Na dýmu kouzlím.
Čajně se rozplývám.
Jemně tančím.
Na obláčcích.
Jen tak dobývám.
Světů pár.
A pak sladce usínám.
no, ano !
si tě dám do nej autorů, abych napříště tvoje dílka měla z první ruky...
tip*
a poklonka a vůbec :O)
hezké...v čajovně píšeš pěkně, a nejen v čajovně.Jaký je tvůj oblíbený kouzelný druh čaje, po kterém tak krásně plynou verše? **
Navždy_Tvůj
19. 02. 2003
hu, ty dýmky jsou holt sakra návykově mystický!
a nejlepší je si jí dát přímo doma, pokud to jde :)
Brrrrrr, ..sakra, promiň sergo, ale při některejch slovech mi leze mráz po zádech.. Ble e e
No tak to nic, ..je pěkná, ani kulatá, a částečně ani hebká, ..ačkoli, rozhodně neni jako čaj, ..to ne, to bys na tom musel víc pracovat.
Hmm, tak já teď nejspíš poprvé použiju slovo pocitovka. asi je..
To víš Semínko, já kuřák.... když ono to tak chutná.... a pak nechat se unášet dýmem a chutí čaje... to je fakt dobrá věc... prostě pochutnání...
..Jééé, nech toho, pochutnání, vychutnání, ..jak hezky ty slova zněj, co?
Brr, ..jak já sem rádo, že sem tady, ani si to nedokážeš představit.. :o))
Ty seš ale roztomilej, ..
ne vopravdu, ..já sem se sem děsně těšilo, 14dní sem si před čtrnácti dněma nedokázalo ani představit,a vida, šlo to. teď abych pomalu zaklouzávalo zpátky. tak snad to pude. Co snad, určitě, ..tady lehce. :o))
Ale to neva, to je moje.. taky sem rádo, že ti můžu psát.. :o))
Nejhorší je, když se jednomu dostane do rukou tabák, co vydrží hořet čtyři hodiny! :-)))