Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seObraz.
20. 02. 2003
2
0
841
Autor
kminnek
Tvé tělo jak obraz chodí kolem mě ve stříbrných paprscích oslepuje mé oči na zádech křídla co nesou tě do modrých výšek já padám do snů vášní cest rozchodů. Má duše oklamaná v obrazu sopky co po výbuchu oslepí mnoho očí pak jejich těla se promění v žhavé sochy co jsou zasypány žhavým popelem. Tvůj klenot co visý na tvých ńadrech láme sluneční paprsky co oslńují tebe pak ve snu otočíš svým prstenem měníš mě v rosu co stéká po tvé kůži. Z tvých rtů poskládané rudé růže tvá víčka vábí touhu co zatím tajíš v myšlenkách na lásku i ženskou lest v mých dlaních zůstávají dva diamanty. Jen si přiznat jak bloudím v samotě odmítám život a přijmout vábení lásky smrt přichází v černém rouchu se svíčkou co ukazuje délku mého života. Pak uvidím jen ve snu malý náhrobek na něm je datum a mé jméno slovo básník napsané zlatem v kameni co byl vytesaný z mého srdce. Kouzlo života přináší tvůj smích bloudím labyrintem života s malou odvahou na cestu kterou mě v naději pohání srdce já kapka rosy vplouvám do podloubí tvých ńader. Mé myšlenky na lásku protkané bolestí když jsi prstem chytla kapku a svlažila jsi rty tím jsi mě proměnila abych byl sám sebou náhrobkem sobě v mém srdci. Utápen ve stesku co otevřel mé ńitro stále touží po ostatcích samoty obraz uzavřen v zajetí snů přenovuje a ráno se rozplyne v obláčku do modré oblohy. Tvá křídla jej nesou modrým blankytem na pozadí vidím stále ten obraz v prostoru zajetí času ve tvém spanilém pohybu co zatím žádné oči nespatřili jen mé. Tvůj dech provoněný růží mě poprvé políbil tvé tělo v zajetí ranního třpytu lehkosti peří co se neubrání vánku touhy po polibku v hedvábném zajetí nití pavučinek. Vábíš mě svou čistou duší a já protiva vše pokazím uzavřen do svých chyb na místo toho abych využil svých předností sevřené samotou unaven žalobou o své vině ten okamžik přehluší mou bolest mění se v rozvahu co spěchá do zálivu lásky za obzor touhy přání líbat tvé rty v zajetí dechu v záplavě jisker z víček diamantů a hlasu v pramenu slov jež tříští mé srdce kámen v pramenu lásky slov té mé samoty ve svém smutku začínám toužit po lásce.