tak toto som po tvojich predchadzajucich basnach fakt necakala
hahahhaha :-)
su dve hodiny v noci a prebralo ma to k zivotu, to ti poviem... tu mas jedne zaprdeny tip :-D
potěší takle ku ránu....:))
Původně jsem sem "vlezla" jen ze zvědavosti kvůli názvu, jinak jsem čekala nějakou hovadinu, ale tohle je fakt dobrý - k popukání :o))))) Takže za to musím přidat i tip.
To ujde. Fakt celkem vtipný. Na mém žebříčku hodnot je to na tip. :-)
Ne to v žádném případě....(co to jé?)
ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha.................................................................................................................................................................................................ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,ha,atd..!
LotR:Jsem rád, že se zjevně dobře bavíš, ale výběr? Nepřecenuješ mě trochu?
................, hmmmmmmmmmm ......., ........, eh..., ......!
svět zaplaví hovna...................
:o)) pěkný od Anatola i NN5 ... :o))) pro oba tipísek*
Náš bobek taky smrdí. Squjele sme se pobavili - tip
Udělal jsi mi skutečně radost, za to tip.
Sári, já se u toho smíchy plácám i když to čtu třeba po sté! Máš to hrozně srandovní a miloučké, Anatole!!! :D
Jo - Jakobe, tys to trefil. Jde o ho***, všichni na to prdí a dopadne to apokalypticky....
Dobře jsem se u toho zasmála.
Tíííp***
rád bych poslal fajn krutoku, ale ten smrad, to je moc
Povšimli jste si, že je v tom i kus filosofie? Lidstvo vyhubí samo sebe, a to v podstatě pro... (nechci být vulgární) :-)
To je tak miloučká básnička!!! Veselá, vtipná, a ze života...posílám tip.
a to náš pejsek by si šel ještě s gustem přičuchnout ;-)
V mé představě sice ti nebožáci zhynuli vlastními prdy, smrduté e-e na tom neneslo žádnou vinu, bylo pouhým katalyzátorem, ale budiž...