Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSlzy nad hrobem
23. 02. 2003
25
2
3788
Autor
DRACULA_
Jemnými doteky hladím mlhu
skrývá taje touhyplné vášně
V přízemí noci, ve vůni pelyňku
stírám mrtvé slzy
nad hrobem dávné vzpomínky
Přikládám lotosový květ,
jenž spatřil žár slunce
Kapkou krve uctím duši Tvou
...má poslední slova zakrývám pohledem
do Tvých černých očí
Navštívím Tě zase s další nocí
2 názory
Ty jo, ani se mi nechce věřit, že jsem Ti k tomuhle nic nenapsala...
Líbí- a moc!
Takový něžný..
****/***** -t-
Queen_of_Darkness
31. 01. 2005
zvolil sis velice přitažlivé téma :o) a básnička se mi moc líbí :o)
tip rozhodně tip
Litochowitz
26. 11. 2003
Hody - děkuji, jak budu mít víc času, tak si tu Tvoji povídku přečtu :-)
Romantická_dušička
23. 11. 2003
No jo,
Mylsím si, že tohle je o třídu lepší než Liegia, ačkoli si přesto nemyslím, že by to bylo skutečně dobrý. Líbí se mi to jazykově, ale hned druhý verš "skrývá taje touhyplné vášně" mi přijde trochu prvoplánový a navíc kostrbatý. Já osobně bych použil trochu gradace, anebo bych jediným trhnutím odkryl mlhu až na samém závěru. Na druhou stranu verše: "Kapkou krve uctím duši Tvou ...má poslední slova zakrývám pohledem do Tvých černých očí" se mi asi skutečně líbí, až na ony tři tečky. Tři tečky. To je jako hloupý pokus o náznak nedořečeného, což může působit skvěle, ale ne pomocí tak primitivního způsobu. Rozumíš? Představ si ženu. Kráčí mezi stíny a paprsky světla, které jí střídavě skrývají a odkrývají. Přes tvář má závoj. Nevidíš z ní skoro nic a přesto si myslíš, přesto víš, že je naprosto krásná a přitahuje tě tak silně, že se za ní vrháš a chceš odkrýt její tajemství. Ale když nakonec strhneš závoj, zjistíš že veškerá její krása pominula, že si zničil její taj a její půvab. Když tedy dáš na závěr své básně větu: Navštívím Tě zase s další nocí (mimochodem bez toho "zase" by to působilo mnohem lépe), tajemství splaskne, obsah se stává banální, jediněčnost okamžiku je tatam...
Jak ale říkáš a já s tebou souhlasím, má kritika je skutečně subjektivní. Mimochodem, na oplátku bych stál také o tvůj názor na mé básně a povídky. každá je jiná. Temné jsou tam taky, mohu-li však doporučit, zkus hodný pes neštěká.
To je vše.
Díky za tvůj zájem o můj názor. :-)
Playwithfire
15. 09. 2003
Playwithfire - je to jednoduché - já zase neumím psát tak dobře jako Ty :-))
Playwithfire
10. 09. 2003Navždy_Tvůj
18. 06. 2003Zosha_in_Caribic_2
07. 05. 2003cekanka_ucekana
07. 04. 2003
"Zlý lord" Byron by měl radost. Je to citlivé, temné, pohladí to jako tesáky pokožku hrdla. Jen slovo" touhyplné" je poněkud odporným patvarem...jen tak dále,Alan
Strašně se mi líbí to spojení romantiky a tajemna...je to něco novýho, sakryš :o) a nemysli si, že ti nadržuju, jasný? :o)))
TIP
;-)
"Kapkou krve uctím duši Tvou.."
To nemá chybu...
Od srdce, co?
by Atalay
*