Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVečeře
Výběr: hermit
24. 02. 2003
16
0
3065
Autor
Carrie
Od stropu létající talíře
ozařují vyjedenou katedrálu
Důvěrnost mandloní a bambusu
sešitá vidličkou
probodne hrdlo
Ochutnáváš šťávu
polosyrových slov
Hladové jazyky
dál rostou v parcích
Sním tvůj dech
čertík_bertík
05. 05. 2004proťapaná_teniska
10. 06. 2003
Kittie: působí to na tebe chladně? to je zvláštní... kdybys napsala syrově... nebo důvěrně... nebo šťavnatě... nebo hladově... nebo blbě :-)))
moc pěkně napsaný .. má to v sobě hodně syrovosti a originality a opravdu se mi to líbí ... určitě TIP a zařazuju do klubu (jestli to teda nevadí) :-)
Drownedgod
25. 02. 2003
*
my jsme šly samy Stromovkou, mrzlo a bylo po půlnoci, taky o tom napíšu horror :)
dík
Ty bláho**** kolektivní vědomí, jedna, hodně podobná, číhá od pátku nebo soboty doma. A to jsem si říkala, že o tomhle tady na Písmáku ještě nikdo nepsal, nebo o tom nevím. :-))))))
Monty_Python
24. 02. 2003
Carrie, nehledej problémy, kde nejsou, naházíš to to do robůtku i s čenekem a za pět mínut to máš na pánvi ***
bacha, abych nesnědl tvou báseň.. je pěkně šťavnatá:)** a s pepřovou omáčkou..:))
čtení děl na Písmáku má nevýhodu například v tom, že jsou od sebe jednotlivé básně na galaxie vzdálené... a tak v momentálním rozpoložení, kam jsem byl uvrhnut předchozími zimami veršů strohých a jasných, nemám nejmenší šanci zachytit vlnovou délku dílka výše shora tam na půdě vysoko úplně nad hlavou nemám nemám nemám... tak. :)
jako správný kritik musím pronést alespoň obligátní "Zajímavé!" a tvářit se velmi zadumaně...
zadumaně odcházím...
(mimochodem, teď mě napadlo přečíst si titul, mnohé by mohl vysvětlovat... :) )