Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se4 x radost neradost
Autor
Josefk
Konečně si oblékla pod pacientskou košili kalhotky a cítila se opět jako člověk. Lékař u vizity to překvapeně zaregistroval.
"Vidím pane kolego, že jste překvapený, že je peršanka zase v kleci...", podotknula nesměle. "Holt se na Tahiti ochladilo...".
" Pan primář se s panem generálním ředitelem potápí v Rudém moři ", oznámil lékař u vizity pacietce - kolegyni.
" Myslíte, že tlačí panu generálnímu hlavu pod vodu? " vnesla dotaz.
" Naopak, určitě mu hlavu nadzvedá, generál totiž vlastní zlatou kartu! "
bylo jí odpovězeno vyčerpávajícím způsobem.
Manžel jí myl nohy, dával mísu a prováděl osobní hygienu. Jejich dospělé děti stojící nedaleko to sledovaly bez zaujetí a s rozpaky.
Ty je přešly hned při další návštěvě. Byly poslány se svou zesláblou matkou na sedačce do sprchy. Ze sprchy se vrátili všichni tři narůžovělí, usměvaví a spokojení. Ona navíc dojatá.
" Jsou fajn ", špitla.
" Babčo, konečně ti můžem říct, co je vlastně s tou naší mamkou. Vono se to dost tutlalo, to víš, taková bomba, nediv se. Je na vyšetření s játrem, určitě sis všimla, že poslední dobou zase nasávala..., počkej chvilku, musím odkopnout prázdnou flašku, válí se jich tady ještě spousta po zemi..., už..., pak půjde na odvykačku, takže začni už uklízet, ať to stihneš, než se vrátí..., víš, jak je na ten tvůj pořádek vysazená..., jo, ještě je taková minimální možnost, že ji jenom taťka trávil houbama, však ho znáš, jakej je to systematik..., no a mamka tě teda pozdravuje, po neděli půjde asi domů..." , telefonuje můj syn mé tchýni, která se třese o zdraví své dcery, radostnou novinu.