Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBabo raď
Autor
Josefk
Bylo to jedenáctý den po zpackaném lékařském zákroku. Našel ji na lůžku, utlumenou chemií. Mluvila pomalu, musela usilovně přemýšlet, aby sestavila souvislou větu. Flexilou jí protékala do těla tekutá směs infuzních roztoků mísící se dorůžova. Chvíli trvalo, než se její rty přestaly zpožďovat za myšlenkami.
" Tak mi dnes konečně to krvácení zastavili...., já tu babu asi zamorduju..." zašeptala. Při vzpomínce na zemskou odbornici se jí viditelně zrychlila mozková činnost. Uchopil její ruku do své a povzbuzoval ji, ať se vydovádí. Trpělivě naslouchal neslušným výrazům, které svištěly vzduchem a přispívaly k všeobecně nenucené náladě. Nebylo možné stanovit, který poletující výraz byl nejslušnější.
Přemýšlel, zda všechny ty výrazy o životě a o spoluobčanech už někdy slyšel. Nebyl si jist.
" Už mám pro ni sestavený dopis, celé noci si ho opakuju... Určitě se k němu bude ráda vracet. Jenom ještě nevím, jestli ji mám oslovit ...vážená paní... nebo ...ty ludro stará...", sdělila mu s úsměvem.