Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŘady písmen
27. 02. 2003
2
0
1818
Autor
Ignu
Btkosdmn
Fsdfgdfdkfghgfhgfh
hfghgfhgfhgfh
gfhgh
gfhgfhgfhgfhgfh.
Dgfhghjghjhfghgfhf
gfhgfhgfhgfhgfhgfh
gfhgfhgfhgfh
gfhgfhgfhgfhgfhgfhgfgfh.
Tfhgjfhjfghfhgfhgfhgfhgf
hgfhgfhfghgfhgfh
gfhgfhgfh
hghghghghghghghgh.
Taky jsem se učila psát na stroji. hjhjhjhjhjhjhjfgfgfgfgfgfgfgf - a neudělat překlep, to byl dost záhul. Nikdy mi to moc nešlo. :-))
Aqva_Silentia
21. 04. 2003Swedish_Nigg
15. 04. 2003
aRmida: Vážně? No, já nevím, ale na Fsd potřebuješ tři prsty (a to nepočítám shift u velkého f), leda že by to byla nějaká radikální metoda, kterou neznám - začneš s půlkou klávesnice dvěma prsty, potom dvě třetiny klávesnice třema prsty, tři čtvrtiny čtyřmi... :)
jirik:je to něco horšího. první lekce z kurzu psaní všemi deseti (prozatím tedy jen dvěma...)
Hlubší? No, eh, tak se podíváme, co k tomu napsali:
Literatura a počítače, diplomová práce Kuby Nevímkudy:
Zdá se, že autor se pokusil vyrovnat s fatální závadou klávesnice, totiž zkratovanými téměř všemi písmenky až na pár, která zůstala zázrakem ušetřena, a vyjádřit i tak své myšlenky, leč vzal si na sebe úkol, jenž nemohl zvládnout...
občasník Literární výšiny:
Autor zvolenou formou upozorňuje na chaotičnost dnešního světa, své obavy a rozpaky nad tím, že jej nechápe. Toto se snoubí s vyjádřením pocitu, že slova samotná v dnešní době ztrácejí svůj význam a nositeli informace se tak stávají jiná média (tzv. čtení mezi řádky)... Vše je zabaleno v pravidelné struktuře, což vyjadřuje jistou naději, že se v tom všem snad dá ještě aspoň něčeho chytit...
Zástupce bezejmenné masy: Jééé. to je ale blbost, ještě že je to v klubu a narazil jsem na to, no to je fakt hlína...