Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seProber se
28. 02. 2003
15
0
2553
Autor
Seregil
"Prober se."
Vyskočil rychle.
Ani stopa po zranění.
Planina poseta mrtvými a raněnými.
Sledoval hodující krkavce.
"Pojď, zmizme odtud."
Vykročil za ní.
Prober se ...
mi to připomíná chlapa hrajícího počítačovou hru a ženskou, která se snaží na něj promluvit, aby ji vnímal
ale nejde to!
tak a teď jsem to zkazila
aspoň dám tip
(nejen jako nápravu)
znamenitý sen.. :o) ale původně jsem také myslela na život po životě.. (něco na způsob "Jak přicházejí sny" jestli jsi viděl či četl :o))) )
toptip
tiptop
Přišlo mi to jako scéna z nějaké pohádky a přemýšlela jsem, jak to asi mohlo pokračovat. Hezké.
Swedish_Nigg
09. 01. 2004
No už jsem myslel něco jinýho.... tak pak je to jen dobře a jsem tomu rád.... .-))
Jo, asi můžu souhlasit, že je to lepší než některý čajovnický. Ale vlastně se mi to líbí daleko víc.. :o))
tohle mi nesedlo kdyz jsem to slysel poprve a nesedi mi to ani dnes........
PROBER SE!
to se ti zdálo?
a nechceš to ještě trochu rozvést.. ?
ale jako fragment je to dobrý :o)
Drownedgod
03. 03. 2003Navždy_Tvůj
02. 03. 2003
Ne Carrie... jen sen.... je to jako když sníš o tom, že jsi s někým na středověkém bojišti a pak tě někdo probudí.... :-)
taky se před ním zničeho nic objevila na bojišti - akorát že si ho pak odtáhla do lesíka ;-) tam až se ti to asi nedozdálo, viď?
No právě... tam už se mi to nedozdálo... proto vzniklo tohle... svoje sny občas zapisuji... hlavně ty za bdělého stavu....