Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDveře pro Krista
09. 05. 2000
4
0
1941
Autor
Chrjac
Den jako den, noc jako noc. Kdo přijde mne na pomoc?
Den na den je podobny, co je v nitři, nepochopiš.
Nedokažu tak žit, nekde vychod je.
Nedokažu tak žit.
Ja nakreslim na zed´ dveře pro Krista. Už ho potřebuji, unavil jsem se.
Ja otevřim tyto dveře, at´ On vejde, a mne bude rozumět.
Den jako den, noc jako noc.
Buh přijde mne na pomoc. Pryč ujde pustota – pozval jsem v dom Krista.
Hodně dlouhych dni jsem bez Neho prožil. Hodně dlouhych dni.
Chci zeptat se tak hodně u Neho
Ja chci zeptat se, proč žiju?
Proc žiju?
Žiješ abys byl, a když koukáš abys byl, tak žij dokud seš, protože pak už více nezžiješ.
Sem se v tom ňák zamotal. (V+W)
<><
Miroslawek
30. 05. 2000
co se týká jazyka, nenech si do toho kecat, má to svojí osobitost a to se vždycky cení.
co se týká tématu, no, k tomu asi jako " militantni ateista " nic neřeknu,. coz ti doufam nebude vadit :-)
No, mluvíš českorusky, což je ještě větší exotika než známá českoslovenština. Jen směle dál, uvidíme, co se sklidí. Ale asi to bude pekny originál.
S úsměvem
Jirka
Ž,P,P maj pravdu - taky tip.
P.S.: Proč žiješ ? To je nejspíš Tvoje věc. Lidi s tím svým věčným zdůvodňováním ...
Žiješ sakra proto, že "je to dobré" - a navíc odvážné - tedy hodno Tebe! Nežít jde mnohem snáz (většina to tak dělá). ;c)
co vsichni mate?? Ja jsem take za svobodu projevu, ale osobne si myslim, ze ta dalsi je taky super!!
nevim, treba je to moc lehky, vzit si jen tak barvu a namalovat dvere, to si radsi rozbijeme hlavu
No tema jako vždy veliké, ale česky, nezlob se to není :o(, hele co kdybys to psal ty věci v mateřštině? Tomu bychom asi nerozumněli vůbec viď, ale zkus to! Jednu takovou bych ráda pro ukázku četla...
Chrjac, nedej se zblbnout! Na to, abych rozuměl, je to česky až dost! A nezapomeň namalovat ty dveře! Tip.