Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSnad pes by to měl být..
04. 03. 2003
3
0
1443
Autor
Naja
Dnes šel jsem někam
na procházku
autíčko měl jsem
na provázku
Vím na svá léta
pes by to měl být
Viděl jsem paní
na procházce
a měla dítě
na provázce
zeptal jsem se zda
pes by to měl být
A ostatní lidi
na procházce?
Nevidí dítě
na provázce
jen koukaj na mě
pes by to měl být
Prolog lepsi diela... (aspon teda pre mna... :-/) Ale pozeram hlbsiu kritiku neziadas, dufam, ze som nenasrdil... :-)
Hustý . Až trošku vyroste daj mu na krk klíč, jestli to neustojí přiváže si na něj ještě kámen nebo lano a ... .:( promiň ale napsala si už lepší věci, je vidět , že si reagovala z popudu a né z polibku múzy.
Já bych to taky neviděl vyloženě negativně, kolikrát jsem si říkal, když jsem šel někam s dětmi - nebýt mi to blbé, udělám to taky, páč když člověk vleče něco těžkého, a dítě je schopné uprchnout kamkoli...
Ono tomu psovi se to na vodítku určitě taky moc nelíbí, ale říká si "Pánečku, když tě to baví..."
:-)
Zas to má své výhody, dítě neuteče do silnice a ták :-)
A taky v provázcích je pokrok, dnes jsou už navinovací - několikametrové.
A na Moravě zase lidi děti honěj proutkama:-))
No, v zájmu bezpečnosti. :-)) To jsem viděla už před léty, dělali to Němci, na pláži kolík, a u kolíku přivázané batole. Jen popást se nemělo z čeho, když všude dokola ten blbý písek. :-)))
Možmo by tej pani pomohol jeden den na voditku pochopit...Je dobré,že sú ľudia ako ty.Radšej nech si myslia,že som blázon a "oni lietadla"
aj ja sem v Anglii potkala takove damy. a ne jednu .. :( asi je to narodni sport... nektery deti mely takovy ksandicky a na nich prezku, no presne jak voditko na psa. takze*
jo, přesně to mě v anglii taky dostalo, konzultovala jsem to se svojí ségrou, která tam žije a má malý dítě, povídala, že to bych musela zažít ten strach, když se člověk v krámě na vteřinu přestane dívat na dítě a ono tam najednou není, ale stejně... (naštěstí elisku na vodítko nedává)