...hrozně se bojím chvíle, kdy budu mít příležitost napsat něco takového...
...já opravdu nevím, co na to říct...v taové situaci neumím hodnotit básničku...i když bych moc chtěl...něco napsat...protože si to rozhodně obě zasloužíte...básnička...i Ty.
já chápu, že chcete tomu autorovi (Katčence) poradit a pomoct se psaním, ale ona (řekl bych) nechce kritiku na psaní. Napsala to, protože se chtěla podělit o svůj smutek a utrpení. Věřím, že kdyby jí šlo perfektní báseň se stylistickou dokonalostí, tak ji napíše, ale takhle.... Ta báseň byla lepší než všechny ostatní, co jsem od ní četl a překonala i "TU NOC", protože to pro mě není nový jev, to se u nás děje pořád. Ale tahle báseň.... úplně z ní dýchá zármutek a jako kdybzch cítil její slzy........
Upřímnou soustrast Katčenko
TIPTIPTIPTIPTIPTIPTIPTIPTIPTIPTIPTIPTIPTIPTIPTIPTIPTIPTIP
Katcenko, je to moc hezke, opravdu... Umrti milovanych vzdy boli. Bohuzel to vsichni zname a jeste tomu neni konec....bohuzel. Mam stejne pocity...kdyby, kdyby.... ted je pozde. A to na tom boli nejvic.
Krasne jsi to napsala. Tip ti sice dedecka nevrati, ale rad ten tip dam. Zaslouzis si jej...
je to moooc krásný a procítěný*
Smrt je smutná......
Promiň,musím se tady ještě vrátit k tomu rytmu.
V první sloce je myslím naprosto zbytečné použít slova "stálé" ve verši " život nemá stálé koleje.
Když by jsi toto slovo vynechala,smysl by byl úplně a zcela zachován a sloce jako takové by to dalo pěkný rytmický styl.
Do nebeskýho báru půjdu určitě o něco dříve než Ty,můžu tam Tvého dědu pozdravovat....
Promiň,ale nedělám si srandu,já si fakt myslím (a hlavně přeju),že se v tom baru jednou všichni sejdeme....
Vehnalo mi to slzy do očí!*
To mě vážně dostalo... Můj děda zemřel na infarkt a já mu tolik věcí nestihla říct.... Dokonale jsi dokázala vystihnout moje pocity! Tohle se vážně kritizovat nedá, ani kdybych chtěla (což nechci)!*
uffff......hodne smutny....a krasny...fakt moc....ale souhlasim s tim, ze ten rym v tom je tak trochu zbytecne, ale konecny dojem to nekazi....tiP*/*
Ja tam ty rymy proste slysim a nemyslim si ze by nejak znicily nebo zasklily podstatu basnicky...
Já si myslím, že děda věděl, jak ho máš ráda, a to o těch ošklivých slovech jsou jenom slova ... ***
Jo,kez bys mel pravdu... :(((
Nikdo z těch co máme rádi nás nikdy neopustí.
Vždy je s námi v momentech kdy ho nejvíc potřebujeme.
Vždy si vzpomeneme co by dělal, řekl, jak by se zachoval a když poprosíme zase nám poradí jak dál. Mám mnoho svých drahých................
....jsem BARBAR
Hm,mas v necem pravdu,ale proste si nemuzu pomoct,ale v duchu a v realu je to FAKT neco jinyho...
tak tahle je (podle mne) zatím ta nej z Tvé tvorby... líbí se mi... a tipnu si, tohle já můžu.. :o)
ne, ja chtel jenom vyjádřit svou radost (trochu sobecky vůči tobě) že děda se až na tu ruku pyšní výbornym zdravim
sakra jak muzes neco takovydleho zaradit do areny? kdybych ja pisla neco na tohle tema tak by mi kritika vyrvala srdce! pro setreni slz tipik:o)
To je prave vono-nemyslim si ze by byl nekdo takovej a na tohle napsal spatnou kritiku...
ale já ti ji klidně napíšu, muj děda si teďka nedávno zlomil ruku
To ale neni spatna kritika...nebo jo?
Můj děda sice neumřel na rakovinu,ale mluvíš mi ze duše...
Diky,tahle basnicka mi skoro fakt vyrvala srdce...
rým je tu naprosto zbytečný...navíc myslím že prolog mluví za vše
t