Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte semední touhy
11. 05. 2000
2
0
2756
Autor
Merle
Jaro sotva vzduchem voní,
po lese mě Jitka honí.
Chytla mě, já nekřičím,
stáh jsem ji do jehličí.
Její krásné štíhé nohy,
splétají se do polohy,
k naší věci vhodné.
Meditace bodne...
Čekal jsem, že se z toho vyklube nějaká prasárna, ale konec mě dost překvapil. Dobré.
*mední touhy: Merlí, s odtupem času, zkus poslechnout AZIho
Ladí: kopulace =>populace, hňaf
m.
Miroslawek
16. 08. 2000
boha jeho
Ondro neboj, na chatu beru svěrací kazajku a když tak merlíka zamknem do kůlny (tam může svádět lopatu)
:o) meditační exploze! :o)))
Aneb jak psát o sexu tak, aby se dalo ještě dýl debatovat o tom, jestli se skutečně píše o sexu. :o)))))
Silvinka: príliš veľa? To mi rozhodně nehrozí.
Dogy: Je to čistě o meditaci, ostatní asociace a významy jsou jen a jen tvoje, tebou dosazené, a za to už já přece nemůžu ;-)))
nekterym:
proc tolik reci, kritik , kriku, pro krasne kouzlo okamziku?
jaro je tady, bedo, rekla medvedice cindy...
merle: moc hezky :-)))))
Jak se říká chlapovi, který je strašně na ženské ??? nymfoman ??? Neee....Satyr !!! :o))))
Ta chata se pěkně zvrhne, už to vidím !!! :o)))
Jó, beru Tě chlapče. To je dost dobrý a myslím že tip je málo, ale alespoň tak.
Zly_skriatok
11. 05. 2000
asitak, souhlahlasím s Vílou...
...i tak tě máme rádi
Mnoho lebek !
m.
Koal+Lyryk: téda...
Cid: ono na jehličí něco vyklíčí...
Laďa: o čem to mluvíš? z meditací že roste populační křivka???
Skřítek: už si někdy... MEDITOVAL??? ;-))
Víla: radši míň za to co radši (J.Werich)
Proketí: sakra, dík :)
o)))
nohy spletené do lotosu, ruce spojené...
jak to končívá?
koukám, že ta bájná Šílenčina věta "Už jsi někdy meditoval?" se hodí i jinam než na střechu:-))
Merle, ty ma neprestávaš rozosmievať. Za to by som Ti dala nielen TIP. :o))))
Ale daj si pozor, aby tých meditačných objektov nebolo príliš veľa...
Bebitka ťa kusla do lýtka...
Sele vlezlo do postele....
Jitka s Tebou medituje...
ech...
;o))))))))))))))
Víla+Prokletí: Veď je to predsa blbôstka!
Merle, mám to chápat, tak že meditace je dostatečným antikoncepčním prostředkem a zapuzovačem smilných představ, nebo poloha "přeříznutý lotosový květ" je natolik namáhavá, že vyžaduje několika hodinovou meditaci? A nebo je to jen velký jarní humbuk kolem normální lesní šukačky?
Checheche.... Už si někdy meditoval?!!!... tuhle větu nikdy nezapomenu.. ;-))))