Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZe života reklamy
11. 05. 2000
0
0
2478
Autor
Hvezda1620
Jsem hebká při dotyku
a voním sladce,
se mnou milý hochu
jdou věci velmi hladce
Každý na mě čumí
a je to až k nevíře
kolik říct se toho umí
o toaletním papíře
brekeke... ále prd, autor prostě zoufale loví nápady a při sledování Milionáře s křupkama v držce se nám tady pjekně pjekně rozvohnil :-))))
Já se při čtení blbůstky pobavila a to byl asi účel ne ? Náhodou je moc podařená !
Hvěda: asi jsme se špatně vyjádřil... do arény (dříve fóra) můžeš dát všechno, o čem si myslíš, že je dobrý, nebo naopak to u čeho stojíš o vážně míněnou kritiku... pokud to ovšem někdo z arénovských "redaktorů" neshledá vyhovujícím pro arénu, vyřadí ho z ní (vždy by měli s vysvětlením, kritikou) tzn. sebere ti hvězdičku ;-))
takže do arény díla dávej, jak je jen libo
Ehm, já si taky dřív dal k blbůstce hvězdičku, jen abych zkusil, jestli se opravdu nic nezmění, jako že se nezměnilo.
TEĎ ovšem začalo fórum fungovat...
(Na druhou stranu i báseň kategorizovaná jako blbůstka může mít svou úroveň - což tahle má.)
Hvezda1620
18. 05. 2000
Merlíku a Lyryku prosím Vás - jak se to pozná že básnička nepatří do Fóra? Aneb - podle čeho (pokud ne zcela subjektivně) se v tomhle orientujete ?
:o)) Mě to náhodou velmi pobavilo. :o)
Není tolik náročných lidí jako Lyryk... :o)
Mě to příjde také zábavné. Chce to být naladěn na hravost. Spíš než jako kritiku to vnímám jako ironický výsměch. Obouvat se do lidské tuposti a manipulovatelnosti ? Toho není nikdy dost. Ta změna tvaru ve finále připomíná tvorbu Ing Vodňanského. Příjdeš mi k ní tvrdý Lyryku ...
dobré a příjemné :-)) První sloka je taková romantická a navozující příjemné představy a potom buch palicí do hlavy - toaletní papír :-)).
Má to nápad a nečekané rozuzlení :-)
Ano, docela milé.
Lyryku je dobře, že píšeš kritiky, ale to tady je teprve začátek. Proč hned nasazovat křížovou palbu. Však ona nám Hvězdička vyroste.
není to špatný :-)))), ale do fóra to fakt nepatří, a proto chápu Lyryka...