Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seIdeální svět
Autor
ToprHarley
Představ si kraj, kde nic nekončí a vše začíná raním probuzením v poledne. Kdy vstaneš a vše se ti chce, dělat pro zábavu. Kde děláš jen to co tě baví, s lidmi, které máš rádo a celé to stádo se pase, kde se mu zachce. Jíš na co máš chuť. Přijdeš na vlak či bus a hned jedeš, kde na nic nečekáš, vše je a bude, nic nebylo. Kde můžeš mluvit s kým chceš a o čem chceš a pořád je vše v pohodě, kde se nikdo na nikoho nezlobí. Kde nejsou vyjímky, všechno je si rovné, jako ta zeď naproti. Kde nikdo nechodí pozdě, protože vždy přijde včas, protože nespěchá. A kde, když chceš tak jseš a máš veš dětskou a když nechceš nemáš hlad. Taky chlad tu není, panuje tu Tepelná Pohoda II. Kde nestárneš, protože čas není, ale banány dovezly a stát frontu přesto nemusíš, když nechceš. A nelžeš, jen osobě o sobě do okna co máte v koupelně, protože vypadá jako ty. A když ti neodpoví, tak je to zrcadlo nebo hlucho-němý soused.
Takže po raním rozbruslení sníš oběd a vyrazíš se psem, kterého chceš mít, na projížďku. A když se na večeři vracíš na slonu, tak se ti nikdo nediví, protože je to fajn na procvičení páteře. Pak zajdeš na zahradní party, kterou nikdo nepořádá, ale přesto přijde spoustu lidí. Většinu znáš z pozítří, protože zítra chceš být unavený a chceš koukat na televizi u souseda. Jelikož bydlíš na samotě a na dnešek si nevzpomeneš, protože nebyl. To je jediný svět, kde dnes znamená zítra, protože včera není!