Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNoční siesta s upírkou
17. 03. 2003
11
1
2875
Autor
DRACULA_
Když slunce zapadne,
hraju jen pro Tebe
ze své sbírky temné
tóny tak hravé, jemné...
≈ ♪♪ ≈ ♪♪ ≈ ♪♪ ≈
Tančíš v mých očích
zahalená v závoji
Přišlas ze země mrtvých
tam, kde bohové se bojí
doteky po tváři
...k ústům
cítíš touhu vášně
rozjímáš v melodiích varhan
≈ ♪♪≈ ≈ ≈ ♪♪≈ ≈ ♪♪≈ ≈
...pak roztrháš mé hrdlo na kusy
políbíš má víčka
...zavřeš mne do rakve a lehneš si...
...hned vedle mne...
1 názor
Vampirezza
01. 04. 2004Litochowitz
26. 11. 2003Navždy_Tvůj
18. 06. 2003
zní to super...druhá věc co od tebe čtu...asi se stanu aktivním pravidelným čtenářem....
*
jako báseň mě to nepřivádí do extáze, ale nějak jinak se mi to mocmocmoc líbí... :o)
Snad je můj zrak kritika zkreslen rozvernou náladou, ale mě se to líbí - a přídám extra tip za notičky a výtvarné zpracování :)
...pak roztrháš mé hrdlo na kusy
políbíš má víčka
...zavřeš mne do rakve a lehneš si...
...hned vedle mne...
Tak tohle mě úplně dostalo.Dávám TIP jako hrom.
No hele, hele...ta první sloka je až moc jednoduchá,ne? :o)
Ale jelikož proti označení "LACINÉ VERŠE" dost bojuju, panž se mi to zdá celkem jako věc, která by se o dílkách neměla říkat, tak už nic neříkam.
Jen podotýkam k tvé osobě, né k básni :o)
Já ti to nekritizuju, já jen komentuju, jak by mohli určití lidé komentovat,hm? Učit? Jo, to bych měla :o)
Quinn - doufám, že jsi to nevzala vážně - :-) učit se musí každý a já nejsem vyjímkou - asi se budu muset více snažit - a mimochodem - Tvé komentáře miluji :-)
Quinn - ono to tak možná zní, ale já jsem to spíš chtěl víc přiblížit k písni.....ono takové jednodušší a jemnější to být musí, protože siesty s upírkou takové bývají :-)
Takže je to záměrně......ještě se musíš učit princezno :o)