Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seúdolí
17. 03. 2003
2
0
1756
Autor
Čumák
Stvoly a topoly
uhnívají v údolí
plevy se klátí
až je vítr zvrátí
žaloskvoucí nebe
žere samo sebe
bezstarostné děti
trhají si květy
Červi se radují
na těch květech hodují
každou neděli
vynáší je z údolí
bezstarostné děti
rozežrané snětí
ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
jo, máš pravdu. je to rýmovačka. měl to být celý soubor. slabikář pro morbidní děti :o)))))
no, já ve vzteku nikdy nepíšu básně... málokdy jsem vzteklej, a když, tak z toho dostanu záchvat třasavky a přitom se psát nedá.
díky
no. v zásadě se nerevančuju, ale: nedá mi nepřimopenout ti, že jsi se k jedné mé básni vyjádřil něco ve smylu, rýmovačka a já se bránila.
Svým způsobem, je tahle tvoje taky rýmovačka, ale já sem za to ráda. protože někdy tyhle jednoduché rýmy akorát podtrhnout tu (v dobrém slova smyslu)strohost textu a tím zdůrazní jeho údernost.
Připadám si už díky Tobě fakt trochu jako úchyl, ale mě se asi fakt líbí hlavně ty pesimistické a mosrbidní básně psané ve vzteku? To je tahle, i když nevím, co jsi cítil, kdyžs to psal. líbí a T*
myslim, že to je buď moje duše/nebo moje depka/nebo taky můj žaludek (???)
no to je nejake smutne a do nebe volajici udoli...tak nejak pusobi neekologicky... ;.)) napsano je to dobre..ale ta hlavni myslenka se mi schovala...chytremu napovez a hloupeho kopni...no a at to neboli...tak dam zatim tip.-))