Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNešťastní
22. 03. 2003
3
0
2186
Autor
Čumák
s cigaretou
nad vínem
svařeným
s výrazem neměnným
v krčmách
v kavárnách
do chvíle poslední
okolo půlnoci
sedí
sedí nešťastní
hahaha. Ses fakt srandovni:)))
vzdyt muzes vzdycky plachnout...
nebud kakabus. nekde se prece musis citit prijemne. nebo s nekym... Byt porad sam, to musi lezt na mozek, ni?
hmm. byl jsem jednou na deathmetalovým festivale. :o))) hráli i v noci. tři dny. celou dobu jsem strávil ve stanu na opačný straně areálu a modlil se ke všem naslouchajícím bohům, ať už ten rámus přestane :o))))))
to neni nic pro mně.
ale jdi, tak nestastny nemuzes byt. Kdyzs natrefil na me:) hehehe ne, doopravdy, jsou horsi veci nez tvuj zivot. Na to vsadim botky. Musis se zacit bavit. na takové elektronické akci se všeci chovaji, jak by tam byli sami. normáka:)
Ne že bych se tam objevovala, ale na pár festech jsem šla kolem:)
:o) ...no jo, je to trochu přehnaný. tohle je fakt spíš o mojí maličkosti. trefa
* není zas tak mini. je to zcela velká báseň. taky to před sebou vidím..jenže nějak se mi nechce věřit, že jsou všichni tihle tak nešťastní. snad možná někdo-ty? ale spousta z nich je podle mě ráda za to, jak žijou a jak se cítí. jsou rádi za své depky, protože ty z nich dělají to, čím chtějí být...
A vzpomínky zde zkameněly.
UŽ NESEDÍ… VŠAK NEŠTĚSTÍ SE PŘESTO NAVÝŠILO!
|||-_-|||
|||-_-|||