Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBeruška
20. 03. 2003
11
0
2702
Autor
yoyo
Beruška
Tiše leží ta beruška
a nemůže se hnout,
duše jí odplouvá v dál.
Snaží se převrátit, beruška,
leží však na zádech- sen se jí zdál
o kytkách a lidech, co strhli ji.
Na krovkách leží ta beruška,
topí se v přívalu slz
prolitých za smrt nevinných.
Tiše umírá beruška
a přitom vůbec netuší,
že až zavře víčka navěky,
bude beruškou poslední.
jú - to je fajn chtít Tě jít přečíst a zjistit, že už jsem to udělal .. a - ještě lepší je zjistit, že se na to názor nezměnil - tak Tě jen zdravím :-)
dítě_na_skleníku
13. 03. 2005
Umírající, plačtivá beruška - krásný obraz - ale to zpracování nelíbí - ani maličko :-/
Tomu teda věř. A těším se na tvoje volná a nespoutaná dílka. Já teď nemám čas ani chuť (tu hlavně) něco tvořit....
redscorpion
08. 01. 2004redscorpion
07. 01. 2004
To je dobře, že jí pomohly, musí to být pěkně beznadějný pocit ležet obráceně....
Berušky nám vyhynuly:-) Takové zbytečně přesmutnělé, kvůli beruškám. Hm. Ale jinak to jde...
Zvlastni,ale jelikoz je beruska moje nejoblibenejsi zviratko,dam ti tip :-)
Strašný.Teda, dílko pěkný, ale tak smutný, až je to strašný.
Však chápeš, ne?
Aj jasi pamätám ako som kedysi zbierala lienky(pánbožkove kravičky:)) do fľašiek od liekov..hehe:))...znie to zvrhlo...keď tak nad tým teraz premýšľam...:)
Jé to je krásné,škoda že tak smutné..a neboj poslední není....jedna je tady.......;o)
cekanka_ucekana
23. 03. 2003
Nejlepší je, že beruška vlastně není beruška, ale je to slunéčko 7tečné a beruška je něco úplně jinýho...
myšlenky na můj vkus trochu moc obrazně oklikou vyjádřené...
(taky jsem chtěl původně plkat o svém vztahu k beruškám, ale o to asi autor nestojí :) )
se mi vybavila má dětská krutost, když jsme v pěti letech zabíjely
s kamarádem berušky paličkou na hraní... Ten rok se jich vyrojilo hodně. :((
Vraždit berušku není humánní, samozřejmě pokud neukrývá zbraně hromadného ničení :-\
Mě na beruškách fascinuje, jaký je to z našeho pohledu roztomilý krásný kulaťoučký tvoreček, a přitom nelítostný predátor hmyzí říše. Berušky jsem vždycky zachraňoval... :o)