Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seChvátám
22. 03. 2003
7
0
2780
Autor
Seregil
Chvátám.
S dýmem, jež rozplývá duši.
S dýmem, jež pohltí emoce.
Chvátám.
Zabít.
Zabít duši i emoce.
Je to nemoc tabákového kouře.
s tím dýmem pozor, jen aby to nebyla nekuřácká čajovna...:)to se mi tuhle stalo a ja behem vecera musela vybihat ven do zimy:)
ale báseň dobrá......... rozhodně mě to zaujalo... hlavně ten dým, fascinuje mě když se rozplývá ve vzduchu....
Vražda tomu dává akci! Akce konané v dýmu(zní to líp), adventure. Mé oblíbené. To však s tímhle nemá moc společnýho, ..i když nic jinýho to neni.
Hodnocení? Příliš normální..
jsem si nejdřív říkala, co tě to popadlo, že chceš zabíjet svojí duši a emoce, ale ten konec vysvětluje vše :o)
*
Pišta_Hufnágl
23. 03. 2003
někde jsem slyšela, že "vodnice" je ještě nebezpečnější než cigarety- pozor na to! :-)
chvátám na sobotní kalení... promiň, nedalo mi to. Tahle je fakt super!
Jen ty emoce nezabíjej moc, co by na to řekla Studánka :o)
No Ciri, už řekla.... ale já si dám bacha.... se máš, že deš kalit, já tuhnu v procesu zvaném pracovní a užiju si tu dvanáctku i zítra, tak si to užij... :-)
dám avi Pištovi :-)
asi to pochopí líp než já ;-)
my byli dneska v čajovně na "lassi" (jogurtový pití) - přepila jsem se (měla jsem dvě broskvový, asi litr) ;-)))
ať žijou čajovny! :-)
zaprvé - tabáku pro dým netřeba... :)
zadruhé - spojení chvátání a dýmu vytváří disonanci, která mi poněkud kazí dojem