Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNa přechodu
Autor
Kodynie
Na přechodu
"Haló, volám správně na číslo 112 ?"
"Ano, dovolal jste se na linku tísňového volání."
"Mám tu problém. Jsem chodec, stojím tu na přechodu se světelnou signalizací a marně tu čekám na zeleného panáčka. Stojím tu půl hodiny a nic, hodina pryč a pořád nic, dvě hodiny a panáček nikde, teď tu stojím třetí hodinu a tak jsem se rozhodl vám zavolat o pomoc. Chci přejít a nevím, co mám dělat, když tu pořád není panáček, který by mne pustil na druhou stranu."
"Vážený pane, musíme vám sdělit, že na vaší křižovatce momentálně nefungují semafory a tak máte jako chodec přednost i na tomto přechodu jakoby to byl kterýkoliv jiný obyčejný přechod bez světelné signalizace. Tedy klidně přejděte na druhou stranu i bez panáčka."
Pán s ulehčením zaklapl telefon a směle vkročil do vozovky.
Vžum a přejelo ho auto.
Milé děti a víte, kde ten pán nakonec udělal chybu. Zapomněl se pořádně rozhlédnout na obě strany, protože to měl udělat, i když měl na svém přechodu přednost.